آغاز به کار پایگاه‌های سنجش نوآموزان در اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از آغاز به کار پایگاه‌های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در این ناحیه خبر داد.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به پایه اول دبستان در ۳ پایگاه کار خود را در این ناحیه آغاز کردند.

او افزود: پایگاه دبستان آیت الله بهبهانی واقع در کیانپارس، پهلوان غربی، پایگاه دبستان عفت واقع در لشکر جنب نوسازی مدارس و پایگاه دبستان محدثه واقع در الهای با رعایت کامل نکات بهداشتی نوآموزان بدو ورود به دبستان این ناحیه را مورد ارزیابی و غربالگری قرار می‌دهند.

معتوکی با اشاره به اینکه طرح سنجش کودکان بدو ورود به دبستان برای غربالگری جسمی و ذهنی نوآموزان آماده ورود به دبستان اجرا می‌شود، تصریح کرد: در قالب این طرح، نوآموزان در زمینه‌های مختلف بینایی، شنوایی، قد و وزن، دهان و دندان، آمادگی تحصیلی و جسمانی، اختلال رفتاری و گفتاری ارزیابی می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با تاکید برمراجعه به موقعه والدین به مدارس محل ثبت نام با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا ویروس، بیان داشت: خانواده‌ها برای سنجش سلامت تحصیلی نوآموزان خود در وقت مقرر به پایگاه‌ها مراجعه و همکاری لازم را با عوامل اجرای طرح سنجش را داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۰۶ تير ۱۴۰۰
ثبت نام دانش اموزان و سنجش برای ورود به کلاس اول یکی از وظایف بدیهی اموزش و پرورش در این موقع از ساله. در همه کشور این کار داره انجام میشه. این که فقط مختص ناحیه ۴ اهواز نیست.