جبهه ملی آزادی لبنان از هوادارانش خواست خللی در کار دبیرکل حزب‌الله وارد نکنند

جبهه ملی آزادی لبنان از هواداران خود خواست خللی در کار دبیرکل حزب‌الله وارد نکنند تا او تشکیل دولت این کشور را هموار کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العالم، «جبهه ملی آزادی لبنان» که یک حزب دموکرات و مسیحی است از هواداران خود خواست در رسانه‌ها با «حزب امل» و «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان درگیر نشوند و خللی در کار او وارد نکنند تا او موفق شود کاری را که مصلحت لبنان و تشکیل دولت این کشور است، انجام دهد.

بعد از گذشت بیش از ۱۰ ماه از انفجار بندر بیروت و استعفای حسان دیاب، نخست‌وزیر وقت لبنان، سعد حریری، مأمور تشکیل کابینه و میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان هنوز هم برای تشکیل یک دولت با هم به نتیجه نرسیده‌اند و این امر موانعی را در روند تشکیل یک دولت کارآمد ایجاد کرده است. در عین حال دخالت‌های برخی از کشور‌ها نظیر عربستان، آمریکا و فرانسه نیز مانع بزرگی برای حل بحران سیاسی در لبنان شده است.

چندی پیش شبکه لبنانی «المیادین» به نقل از منابع آگاه گزارش داد پس از درخواست «جبران باسیل» رئیس جبهه ملی آزادی از حزب‌الله برای میانجی‌گری، حزب‌الله در حال تلاش برای آرام کردن اوضاع میان طرف‌ها است تا شاید بتواند شرایط را برای تشکیل دولت آماده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار