مقاومت عراق: دشمن آمریکایی طعم تلخ انتقام را خواهد چشید

نهاد هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق اعلام کرد که حملات آمریکا علیه مواضع خود را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و دشمن آمریکایی طعم تلخ انتقام را خواهد چشید.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، نهاد هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در پاسخ به حملات بامداد امروز (دوشنبه) نظامیان آمریکا علیه مواضع خود در مرز مشترک با سوریه بیانیه‌ صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: پیشتر اعلام کردیم که در خصوص ادامه حضور نیرو‌های اشغالگر آمریکایی، که قانون اساسی، تصمیم پارلمان و اراده ملت عراق را نقض می‌کند، سکوت نخواهیم کرد و در اینجا نیرو‌های اشغالگر به جنایات خود با تکرار حملات علیه نیرو‌های عراقی مستقر در مرز سوریه ادامه می‌دهند. این افراد مدافعان امنیت کشور و مردم خود بودند که امروز به دست آمریکا در القائم به شهادت رسیدند.

 مقاومت عراق تاکید کرد: ما در هماهنگی مقاومت عراق انتقام خون شهدای صالح خود را از عاملان این جنایت فجیع خواهیم گرفت و به یاری خداوند متعال طعم تلخ انتقام را به دشمن خواهیم چشاند و اگر دشمن بخواهد تجاوزگری خود را تکرار کند، بد خواهد دید.

در پی بمباران مقر تیپ ۱۴ بسیج مردمی عراق از سوی جنگنده‌های آمریکایی، «احمد الموسوی» فرمانده این تیپ نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ساعت ۲ بامداد روز ۲۸ ژوئن ۲۰۲۱ جنگنده‌های آمریکایی مقر تیپ ۱۴ بسیج مردمی را که در حال انجام وظیفه مقدس مرزبانی از وطن بوده است بمباران کردند که بر اثر آن شماری از نیرو‌های این یگان به شهادت رسیدند.

الموسوی ضمن اعلام اقتدا به شهید ابومهدی المهندس افزود: ما همچنان قلعه مستحکم کشور عزیزمان خواهیم بود و برای گرفتن انتقام آماده و فقط در انتظار یک اشاره از سوی فرماندهی کل هستیم.

نیرو‌های آمریکایی بامداد امروز و به دستور مستقیم جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به مواضع نیرو‌های مقاومت در مرز عراق و سوریه از جمله کتائب حزب الله و کتائب سید الشهدا حمله کردندکه در این حملات چهار نیروی الحشدالشعبی به شهادت رسیدند.

وزارت دفاع آمریکا ادعا کرد این حملات در جهت دفاع از منافع آمریکا و نیرو‌های نظامی این کشور در منطقه صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۷ تير ۱۴۰۰
انتقام سردارمون را گرفتین حالا مونده این انتقام فقط حرف زیاد میزنید
Iran (Islamic Republic of)
عراقی
۱۵:۴۰ ۰۷ تير ۱۴۰۰
عراق تا اینجا شاهد جنگ های بسیار از زمان قبل از اسلام تا کنون بوده.اما هیچ وقت اقتدارش رو ازدست نداده و ایشالا نخواهد داد و زندگی مردم عراق من جمله بغداد و کربلا و نجف و سامرا و کردستان و بصره و غیره وذالک همچنان در جریانه. امیدوارم به حق خون سیدالشهدا عراق آمریکا را شکست مهیبی دهد.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۱۰ ۰۷ تير ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
روح مطهر و ملکوتی شهدای الحشد الشعبی شاد و قرین رحمت الهی باد .رحم الله من یقرا الفاتح مع اخلاص و صلوات . نیروهای مقاومت اسلامی عراق باید پاسخی کوبنده تر و شدیتر به تروریستهای آمریکایی اشغالگران در عراق بدهند و خسارات مالی و جانی بسیاری به این سفاکان آمریکایهای تروریست بزنند . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۷ تير ۱۴۰۰
امیدوارم اینبار به چندتا خمپاره اکتفا نکنن ...
آخرین اخبار