کتائب سید الشهدا: هواپیما‌های آمریکا را در عراق هدف قرار خواهیم داد

کتائب سیدالشهدای عراق پس از حمله بامداد امروز آمریکا به مواضع مقاومت در مرز این کشور با سوریه تاکید کرد که هواپیما‌های واشنگتن را هدف قرار خواهند داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، گردان‌های سید الشهدای عراق به حمله تروریست‌های آمریکایی به مواضع مقاومت در مرز عراق و سوریه و شهادت چهار نیروی الحشدالشعبی واکنش نشان داد.

کتائب سیدالشهدا اعلام کرد: از این به بعد وارد جنگ باز با اشغالگران آمریکایی خواهیم شد و هواپیما‌های آن‌ها را در عراق هدف قرار خواهیم داد.

نیرو‌های تروریست آمریکایی ساعاتی پیش به دستور مستقیم جو بایدن به مواضع نیرو‌های مقاومت الحشد الشعبی در مرز سوریه و عراق حمله کردند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز درباره این حمله گفت: نیویورک تایمز اعلام کرد در حمله هوایی به مواضع لشکر ۱۴ الحشد الشعبی در شهر القائم در غرب استان الانبار عراق از بمب‌های متعدد با وزن ۱۲۵۰ کیلوگرمی استفاده شد.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه‌ای ادعا کرد این حملات در جهت دفاع از منافع آمریکا و نیرو‌های نظامی این کشور در منطقه صورت گرفته است و طبق قوانین بین المللی این کشور حق دارد برای دفاع از مواضع خود دست به چنین عملیاتی بزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۷ تير ۱۴۰۰
اگر عمل کردید درسته وگرنه حرف مفت زده اید. بایستی عمل کنید و آمریکایی ها و ناتو را از کشورتان اخراج کنید تا روی آرامش را ببینید
آخرین اخبار