لپ‌تاپ جدید Xiaomi تا آخر هفته رونمایی می‌شود

لپ‌تاپ Xiaomi Mi Notebook Pro X ۹ تا آخر هفته با پردازنده اینتل ۱۱ رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ شیائومی در آستانه معرفی و رونمایی از لپ‌تاپ پرچمدار جدید خود با نام Mi Notebook Pro X است. بر اساس پست‌های رسمی شرکت Weibo، این نوت بوک قرار است ۳۰ ژوئن مصادف با نهم تیر در کشور چین رونمایی شود.

به تازگی دو تیزر درباره رونمایی از محصول جدید شیائومی منتشر شده، اما این تیزر‌ها جزئیات چندانی را بیان نمی‌کنند. پیش بینی می‌شود لپ تاپ قابل حمل شیائومی، با جدید‌ترین نسل اندویدیا و اینتل به بازار عرضه شود. این شرکت اعلام کرده که در حال رایزنی برای استفاده از پردازنده اینتل ۱۱ از نسل H۳۵ و پردازنده گرافیکی RTX ۳۰۵۰ Ti است و لپ تاپ  Xiaomi Mi Notebook Pro X ۹ از شارژر ۴۵ وات استفاده می‌کند.

به زودی اطلاعات دقیق تری در مورد لپ تاپ جدید شیائومی منتشر خواهد شد و امیدواریم این شرکت چینی در مورد این محصول توضیحات بیشتری ارائه دهد.

لپ تاپ شیائومی

رقابت جدی شیائومی با دیگر کمپانی‌های مطرح بر سر محصولات فناورانه

شیائومی طی سال‌های گذشته به یکی از غول‌های حوزه فناوری تبدیل شده است و در زمینه‌های مختلف اعم از تلفن همراه، لپ‌تاب، تبلت و لوازم خانگی فعالیت دارد. این شرکت توانسته در بازار‌های مختلف تکنولوژی، طرفداران خاص خود را به دست آورد.

شیائومی در کنار کمپانی‌های مطرحی، چون اپل، سامسونگ، هوآوی، اچ تی سی، سونی و آنر توانسته جایگاه خوبی در بازار گوشی‌های تلفن همراه به دست آورد و در مدتی کوتاه به دلیل اضافه کردن ویژگی‌هایی همچون دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، فوکوس لمسی، تشخیص صورت و لبخند، فیلم برداری با وضوح ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، تصویربرداری HDR و همچنین قیمت بسیار مناسب نسبت به رقبای دیگر در تلفن‌های همراهش، بین کاربران محبوب شود.

به علاوه، شرکت شیائومی در بازار فناوری تلویزیون به دلیل ویژگی‌های منحصر به خود مانند استفاده از سیستم عامل اندروید نیز طرفداران خاص خود دارد.

لپ تاپ شیائومی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار