فاضلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تمهیدات دانشگاه علامه برای رسیدگی به داوطلبان کنکوری مشکوک به کرونا

نماینده تام الاختیار دانشگاه علامه طباطبایی درباره تمهیدات دانشگاه برای رسیدگی به داوطلبان کنکوری مشکوک به کرونا توضیح داد.

حسن فاضلی نماینده تام الاختیار دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره جزئیات برگزاری کنکور هنر امروز در دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان حوزه انتخابیه اظهار کرد: امروز دانشگاه علامه طباطبایی میزبان ۲۱۳۷ داوطلب خانم در رشته هنر بود که توانستند در کنکور سراسری شرکت کنند.

او افزود: گفتنی است که حوزه دانشگاه علامه طباطبایی برای کنکور سراسری تنها میزبان بانوان است که امروز متقاضیان رشته هنر در دانشگاه برای شرکت در کنکور مستقر شده بودند.

فاضلی تصریح کرد: از ۲۱۳۷ داوطلب کنکور هنر امروز در دانشگاه علامه طباطبایی ۱۳۷۰ نفر حاضر بودند و ۴۶۸ نفر غایب بودند.

او درباره تمهیدات دانشگاه علامه طباطبایی برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به منظور حوزه انتخاباتی داوطلبان کنکوری ۱۴۰۰ گفت: در ورودی اصلی دانشگاه علامه طباطبایی و در ورودی دانشکده‌هایی که حوزه برگزاری کنکور بودند تونل ضد عفونی قرار داده ایم تا داوطلبان با عبور از داخل این تونل‌ها ضدعفونی شوند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه علامه طباطبایی بیان کرد: برای جلوگیری از ازدحام در تمامی حوزه‌های کنکور به صورت جداگانه به دریافت کیف و موبایل داوطلبان کنکوری با فاصله یک متری اقدام می‌کنیم تا به اینصورت از شیوع گسترده ویروس کرونا جلوگیری به عمل آورده باشیم.

فاضلی تاکید کرد: صندلی‌های حوزه کنکوری را برای داوطلبان با فاصله ۱.۷۰ تا ۲ متر چیده ایم و در زمان آزمون باید تمامی پنجره‌ها حتی در راه رو‌ها باز باشند تا با جریان هوا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

او ادامه داد: برای داوطلبان احتمالی کرونا در دانشکده‌ها فضایی را اختصاص داده بودیم که متوجه یک فرد مشکوک در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبایی شدیم و او توانست در فضایی آزاد در کنکور شرکت کند؛ چرا که ما هیچ محدودیتی برای کنکوری‌های کرونایی نداریم، بلکه آن‌ها می‌توانند در فضایی جداگانه برای شرکت در کنکور آماده شوند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه علامه طباطبایی افزود: برای جلوگیری از تجمع داوطلبان کرونایی بعد از آزمون در حیاط دانشگاه انتظاماتی را مامور کرده ایم تا آن‌ها را به بیرون از دانشگاه راهنمایی کنند، همچنین از متقاضیان به هیچ عنوان اثر انگشت گرفته نمی‌شود و سوالات و پاسخ نامه‌های کنکوری هم در دسته صندلی قرار می‌گیرند و آن‌ها را روی زمین نمی‌گذاریم تا به اینصورت باعث تشدید ویروس کرونا نشویم.

نماینده تام الاختیار دانشگاه علامه طباطبایی افزود: برای بازدید‌های بدنی از راکت‌های مخصوص استفاده می‌کنیم و ۵ کارشناس بهداشت را برای هر کدام از دانشکده‌هایی که حوزه کنکور بوده اند مامور کرده ایم تا در صورت مشکوک بودن افراد به کرونا پزشک‌های مربوطه بیماران را معالجه کنند.

فاضلی تاکید کرد: همچنین داوطلبان کنکوری برای دریافت خوراکی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌توانند خودشان از جعبه‌های مخصوص آن‌ها را بردارند و گفتنی است که اگر فردی الکل یا ماسک نداشته باشد حتما از طرف دانشگاه آن‌ها را تامین خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار