کریمی: اگر به تغییرات ایمان نداشتم به تراکتور نمی‌آمدم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی این تیم مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: امیدوارم این پیروزی را دوستان به کَرم خود قبول کنند، اما من از نحوه به دست آوردن این ۳ امتیاز راضی نیستم. این برد به خاطر ایثار و شجاعتی که بازیکنان داشتند، قابل قبول است و امیدوارم خداوند توفیق دهد که این پیروزی ها ادامه‌دار باشد.

سرمربی تیم تراکتور درباره  اینکه بعد از به ثمر رساندن گل، تراکتور عقب کشید، گفت: من خیلی به تیم اشراف نداشتم و تنها یک جلسه با تیم کار کردم. البته همان یک جلسه باعث شد بتوانیم حفظ گل کنیم.

او افزود: یکی از دوستان می‌گفت این جمله "گوش، گوش، صدا" که می‌گفتید چه بود؟ گفتم گم نکردن یار مستقیم هرکس در زمین بود که بازیکنان  این کار را به خوبی انجام دادند. بازیکنان ذوب‌آهن میانگین قدی بلندی دارند. زمانی که خرم الحسینی را تغییر دادیم خنده‌ام گرفت دیدم چطور به حریف نگاه می‌کند. بازی مقابل امثال این تیم که قد بلند و پرش بالایی دارند سخت است.  

سرمربی تراکتور تصریح کرد: اگر اخباری نبود کار ما سخت‌تر می‌شد، اما بازیکنان ما جانانه جنگیدند. قسمتی از کار این بود که عقب نشینی و از گل زده حفاظت کنیم. قسمتی دیگر این بود که از خط حمله استفاده کرده و گل بیشتری بزنیم که البته نشد. البته فشار حریف هم باعث شد عقب نشینی کنیم. روی این موضوع کار کرده بودیم که از گل زده حفاظت کنیم. باید کار بیشتری انجام شود تا بازیکنان، کادر و هواداران از این التهاب بعد از گل خارج شوند.

کریمی درباره مصدومان زیاد تراکتور گفت: ما به دلیل مصدومیت‌های بی سابقه که نمی‌دانم علت آن چیست و بازیکنانی که اکثرا در آستانه محرومیت هستند با مشکلاتی مواجه هستیم. بازیکنان کمی تحت تاثیر بودند. برای بازی بعد برخی از بازیکنان را نداریم. البته آن‌هایی که من را می‌شناسند می‌دانند دنبال بهانه نیستم. اگر به تغییر ایمان نداشتم اصلا به تراکتور نمی‌آمدم. ما در این تیم خیلی مصدوم داریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۰۹:۱۸ ۱۰ تير ۱۴۰۰
آقافیروز عزیر با این تیمی که تحویلت داده اند ، امیدوارم با گل ، بهار بشود .
آخرین اخبار