میرتاج الدینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

درآمدهای بودجه همیشه از میزان پیش بینی بالاتر می رود/ منابع پرداخت یارانه به یارانه بگیران تازه وارد تأمین می‌شود

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: همیشه درآمدها از میزان پیش بینی بالاتر می‌رود و این موضوع در حوزه منابع درآمدی هدفمندسازی یارانه نیز رخ می دهد؛ در نتیجه منابع پرداخت یارانه به یارانه بگیران جدید تأمین می شود.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به اینکه آیا با اضافه شدن جاماندگان از دریافت یارانه به جمع یارانه بگیران، منابع آن تأمین و در نظر گرفته شده است، گفت: همیشه درآمدها از میزان پیش بینی بالاتر می رود و این موضوع در حوزه منابع درآمدی هدفمندسازی یارانه‌ها نیز رخ می دهد. چرا که مصرف بنزین و مصارف حامل های انرژی و در نتیجه درآمدش بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه نسبت به بودجه سال پیش سقف رقم درآمدی بالاتر رفته است، اظهار کرد: در حال حاضر درآمد صندوق از ۳۰۰ هزار میلیارد هم بیشتر شده و بخشی از آن را در جای دیگر بودجه تعریف کرده اند؛ که این درآمد می‌تواند پرداخت یارانه نقدی را برای فرزندان تازه متولد شده یا افراد تازه وارد شده به جمع یارانه بگیران جبران کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار