رشد شاخص ها در تالار بورس آذربایجان غربی

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: حجم معاملات تالار بورس ارومیه با رشد ۵۱ درصدی و ارزش معاملات نیز نسبت به هفته گذشته با رشد ۴۶ درصدی همراه بود.

وحید جوادی ‏مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی امروز شنبه ۲۹ شهریور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: هفته گذشته تعداد ۸۹ میلیون و ۷ هزار و ۲۷۵ برگ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش بیش از ۶۶۳ میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۶۱ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

او افزود: حجم معاملات در تالار ارومیه با رشد ۵۱ درصدی و ارزش معاملات نیز نسبت به هفته گذشته با رشد ۴۶ درصدی افزایش یافته است. ‏
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ‏ادامه داد: شاخص کل بازار بورس استان با ۴۳ هزار و ۹۲۴ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۹۷۸ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۴۷۱ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۸هزار و ۸۷ واحد رسید.

جوادی بیان کرد: در طول هفته ۱۱ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۱۵۴ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۳ درصد به خود اختصاص داد.

انتهی پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.