استاندار خراسان شمالی:

تنها با ابراز نگرانی استان را تعطیل نکنید

محمد علی شجاعی در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بر اعلام وضعیت آب از سوی وزارت نیرو تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی با ابراز گلایه از وزارت نیرو مبنی بر اعلام نکردن وضعیت آب استان گفت: اگر خراسان شمالی دچار کم آبی است باید سهم استان در طرح‌های ملی تامین آب مانند انتقال آب از دریای عمان لحاظ شود.

شجاعی با بیان اینکه نگرانی‌ها در مورد کمبود آب وجود دارد، اما نباید منجر به تعطیلی سایر امور شود گفت : پاسخ منفی وزارت نیرو به درخواست استان مبنی بر لحاظ سهم استان در طرح‌های ملی تامین آب به معنای برخورداری استان از آب کافی است و بنابراین سازمان‌ها و شرکت‌های وزارت نیرو در استان باید برای انجام سرمایه گذاری‌ها مجوز‌های لازم را صادر کنند.


بیشتر بخوانید 


او  گفت: سرمایه گذار دارای سرمایه است و با جواب منفی شنیدن به سایر استان‌ها می‌رود بنابراین بخاطر مردم استان باید نگاه‌ها را تغییر دهیم.

محمدعلی شجاعی با اشاره به پایین بودن میانگین سرانه بیمه تامین اجتماعی و بالا بودن تعداد مددجویان نهاد‌های حمایتی در استان  افزود: حضور بخش خصوصی موجب ایجاد اشتغال و در آمد پایدار خواهد شد و در شرایط کنونی سایر استان‌ها با کشور‌های خارجی با هدف ایجاد بازار‌های جدید مراوده دارند و در قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری بر رفت و آمد با سایر کشور‌ها تاکید شده است.

بر اساس این گزارش در این نشست دستورکار‌های ایجاد شهرک‌های صنعتی بخش خصوصی در ۵ شهرستان، الحاق ۱۳ هکتار اراضی شهر گرمه به محدوده شهر و محور‌های پژوهشی سال ۱۴۰۰ با حداکثر آرا مصوب شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.