شهردار مهاباد به دیدار آتش نشانان رفت

شهردار مهاباد در پی آتش سوزی‌های اخیر از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بازدید و از کارکنان این سازمان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سید جمیل قادری شهردار مهاباد در پی حوادث اخیر آتش سوزی و تلاش‌های شجاعانه آتش نشانان در اطفای حریق و واکنش به موقع و خستگی ناپذیر این تلاشگران عرصه خدمت و نجات طی بازدیدی  از کارکنان این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

او در این بازدید گفت: در هر برهه ای از زمان، پرسنل از جان گذشته آتش نشانی خادمانی هستند که برای دفع بحران و مقابله با آن در مقام مدافعان سلامت جمعی ایستاده اند و این ایستادگی و خستگی ناپذیری آنان شایسته تجلیل، تشکر و توجە بیشتر است.

قادری افزود: خوشبختانە مردم مهاباد نیز به تلاش‌های این سازمان ناجی واقف اند و همواره متشکر زحمات آنان هستند و مجموعه شهرداری نیز به نوبه خود ممنون زحمات آنان است.


بیشتر بخوانید


شهردار مهاباد اظهار داشت: توجه بە ایمنی روانی و فیزیکی جامعه یک سرمایە گذاری بلند مدت است و توجه کافی بە ابعاد رفاە خانوادگی پرسنل زحمت کش یکی از جنبە‌های این سرمایە است.

قادری تصریح کرد: اگر محیط جامعه و پیوست‌های ایمنی در شهر نیز رعایت شود خانواده همکاران در سازمان آتش نشانی نیز با اطمینان بیشتر حامی آنان خواهند بود، قابل وصف نیست صدای آژیر آتش نشانی نبض خانواده های این عزیزان را چگونه به شماره می‌اندازد.

او در پایان با تاکید بر سرمایه گذاری بر آموزش عمومی و ایمن سازی جامعه، اضافه کرد: توانمندسازی شهروندان موجب کاهش هزینه‌های حوادث و مشکلات در مواقع بحرانی خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.