ظرفیت پذیرش تالارهای عروسی در شرایط نارنجی کرونایی محدود شد

رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تالار‌های عروسی در شرایط نارنجی کرونایی بسته به روباز و یا سربسته بودن به ترتیب با ظرفیت ۳۰ و ۲۰ درصد اجازه فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر حسنی رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط نارنجی برخی از مشاغل امکان فعالیت دارند که از آن جمله می‌توان به فعالیت تالار‌های عروسی، سالن‌های ورزشی و استخر‌ها اشاره کرد.

او افزود: در حال حاضر تمام مشاغل در گروه‌های یک و دو و سه در طبقه بندی رنگ‌های شرایط کرونایی تقسیم بندی شده اند که بر این اساس میزان فعالیت آن‌ها مشخص شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی میزان بازرسی‌های کارشناسان بهداشت افزایش چشمگیری یافته است و کارشناسان بهداشت محیط در دوران کرونا بویژه ماه‌های اخیر، روز‌های شلوغ و پرمشغله‌ای را سپری می‌کنند و در دوران انتخابات نیز کارشناسان بهداشت ناظر بر حفظ سلامت مردم در حین رای گیری بودند.

حسنی بیان کرد: بعد از آن کارشناسان بهداشت بر برگزاری آزمون‌های سراسری و تخصصی نظارت بهداشتی داشتند و در همین حین مراقب رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن مختلف نیز بودند.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار