سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ:

اگر می‌خواهیم در المپیک مدال کسب کنیم باید در مسابقات جهانی حضور پر رنگ داشته باشیم

افشین فرزام سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از اعزام به مسابقات المپیک توضیحاتی ارائه داد.

افشین فرزام سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم تجلیل از قایقرانان قبل از شرکت در مسابقات المپیک توکیو اظهار داشت: این برنامه‌ای که امروز فدراسیون قایقرانی برای ملی پوشان در نظر گرفت قطعا در روحیه آن‌ها برای شرکت در مسابقات المپیک بی تاثیر نخواهد بود. هم اینکه ورزشکارانمان احساس کنند دیده می‌شوند و کسانی در فدراسیون به فکر آن‌ها هستند قطعا می‌تواند در بالا رفتن انگیزه آن‌ها برای شرکت در مسابقات المپیک تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

اگر ملایی در پیست ۲ کیلومتر تمرین می‌کرد، می‌توانست به فینال C المپیک راه پیدا کند

سرمربی تیم ملی روئینگ درباره اینکه نازنین ملایی چه نتیجه‌ای می‌تواند در المپیک کسب کند بیان داشت: اگر وضعیت تمرینی ما به خوبی فراهم می‌شد و می‌توانستیم در پیست ۲ کیلومتر به خوبی تمرین کنیم، قطعا شرایط خیلی فرق می‌کرد. در هر صورت تمرین در پیست ۲ کیلومتر یکی از اصولی‌ترین بخش‌های روئینگ است و اگر نازنین ملایی موفق می‌شد در این پیست تمرین کند من از همین جا قول می‌دادم او به فینال C روئینگ صعود می‌کرد. به هر حال شرایطمان الان کمی سخت است و تمریناتمان را در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌کنیم. ما تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا در رقابت‌های المپیک بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به دلیل قرمز شدن شهر‌های کشور مجبور شدیم تمریناتمان را در تهران برگزار کنیم

فرزام درباره آخرین وضعیت اردوی تیم ملی روئینگ که قرار بود در میانه برگزار شود نیز گفت: فدراسیون قایقرانی در چند روز گذشته نامه نگاری‌های مربوط به این موضوع را انجام داد. قرار بود ما چند روزی به میانه رفته و اردوهایمان را در آنجا برگزار کنیم، اما به دلیل آن که تمام شهر‌های کشور هم اکنون درگیر ویروس کرونا شده و در وضعیت قرمز قرار دارند به همین دلیل این اردو لغو و ما مجبور شدیم که تمریناتمان را در تهران ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید


قایق‌های جدید برای بازی‌های آسیایی به دستمان می‌رسد

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ درباره آخرین وضعیت قایق‌های جدید که قرار بود قبل از المپیک به دست ورزشکاران برسد بیان کرد: هنوز قایق‌های جدید به دست ما نرسیده است و فکر می‌کنم تا چند روز آینده خبر‌های خوبی در راه باشد. در هر صورت فدراسیون در این مدت تمام تلاشش را به کار گرفته تا قایق‌های جدید هر چه زودتر از گمرک ترخیص شوند. قطعا قایق‌های جدید تا المپیک نخواهند رسید و به احتمال بسیار زیاد برای بازی‌های آسیایی آماده خواهند شد.

اگر می‌خواهیم در المپیک مدال کسب کنیم باید در مسابقات جهانی حضور پر رنگ داشه باشیم

فرزام در پایان تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم در قایقرانی مدال کسب کنیم باید حضور پر رنگی در مسابقات جهانی داشته باشیم. از سال ۲۰۱۶ تا امروز ما در هیچ مسابقه‌ای خارج از آسیا حاضر نشدیم. غیر منطقی است که ما بخواهیم بدون حضور در رقابت‌های جهانی انتظار داشته باشیم که در المپیک مدال کسب کنیم. همان طور که گفتم اگر می‌خواهیم در المپیک مدال کسب کنیم باید حضورمان را در مسابقات جام جهانی شروع کنیم تا ورزشکارانمان بتوانند پله پله خودشان را برای کسب مدال المپیک آماده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار