بهسازی و آسفالت ۲۶ خیابان در آبادان

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با اعلام پیشرفت ۱۵ درصدی طرح های عمرانی در آبادان گفت:۲۶ خیابان آبادان توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بهسازی و آسفالت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،فالح صفایی معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در نیمه دوم پارسال تفاهم‌نامه‌ای معادل ۲۰ هزار میلیارد ریال در راستای ایجاد زیرساخت‌های عمرانی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء امضا کرد.

او افزود: در فاز نخست این تفاهم نامه عملیات بهسازی و نوسازی معابر شهری آبادان در کوی ذوالفقاری، شطیط، علوانیه و امیرآباد با اعتبار اولیه یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال به عنوان نقطه شروع این طرح‌آغاز شد.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در این راستا عملیات بهسازی و احداث معابر شهری در فازهای یک تا چهار ذوالفقاری، شطیط، علوانیه و فاز ۲ امیرآباد آبادان از آبان ماه پارسال آغاز شد.

او با اشاره به پیشرفت ۱۵ درصدی پروژه‌های عمرانی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در آبادان گفت: تاکنون ۲۶ معبر در مناطق امیرآباد علوانیه و ذوالفقاری آبادان زیرسازی، آسفالت و جدول سازی شده است.

صفایی بیان کرد: با همراهی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) ۳۵ هزار مترمربع در مناطق مختلف آبادان عملیات آسفالت شده است و این فعالیت همچنان در آبادان ادامه خواهد داشت.

او اظهار داشت: حدود ۱۳ کیلومتر نیز جدول و کانال دفع آبهای سطحی در ۲۰ نقطه از امیرآباد، ۶ ذوالفقاری و پنج نقطه از علوانیه آبادان انجام شد.

معاون زیربنایی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت:با توجه به تغییر مدیریت در سازمان منطقه آزاد اروند سرعت کار مقداری کاهش یافت ولی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به تفاهمنامه با سازمان منطقه آزاد اروند پایبند است و عملیات بهسازی معابر در شهرستان آبادان را ادامه می‌دهد.

صفایی افزود: هم اکنون ۲ کیلومتر از معابر در مناطق امیرآباد و ذوالفقاری پس از انجام عملیات زیرسازی آماده آسفالت است که عملیات آن به زودی آغاز خواهد شد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی ۲رودخانه اروند و کارون واقع است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.