نوید گردان‌های القدس برای مقابله بهتر با رژیم صهیونیستی

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد در نبرد‌های آینده هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی پیشرفت‌های خوبی را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رای الیوم، گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی یک بیانیه اعلام کردند عملکرد مقاومت فلسطین در هر نبرد احتمالی با رژیم صهیونیستی در آینده از لحاظ کیفی، کمی و تاکتیکی بهتر خواهد بود.

سرایا القدس این بیانیه را که در سالروز نبرد البنیان المرصوص که در سال ۲۰۱۴ رخ داد، منتشر کرده با اشاره به این نبرد گفت: البنیان المرصوص (اسمی که توسط این گردان‌ها به حمله سال ۲۰۱۴ دادند) صفحه جدیدی از شکوه را به‌وجود آورد و اعتبار ارتش (به‌ظاهر) شکست‌ناپذیر رژیم صهیونیستی را در همه عرصه‎های تقابل شکست.

سرایا القدس تأکید کرد در همه زمینه‌ها برای از بین بردن بی‌عدالتی، برخورد با اقدامات اشغالگران و استکبارستیزی آن و حفظ کرامت انسانی، آزادی و نجات با تمام قدرت حضور دارد.

این گروه در ادامه افزود: مقاومت به اشغالگران اجازه نمی‌دهد تا تلاش‌های مخرب خود را که هدف آن شکستن حمایت مردمی از مقاومت است با ادامه سخت‌گیری و تحمیل محاصره بر غزه انجام دهد، دشمن باید این مسئله را به‌خوبی درک کند.

در ۸ ژوئیه ۲۰۱۴ نظامیان صهیونیست جنگی را در نوار غزه آغاز کردند که ۵۱ روز به طول انجامید. در ۲۶ آگوست همان سال رژیم صهیونیستی و جناح‌های فلسطینی با میانجی‌گری مصر، به آتش‌بس رسیدند که شرایط آن‌ها شامل ازسرگیری مذاکرات غیرمستقیم فلسطین و این رژیم ظرف یک ماه از آغاز آتش‌بس بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۰ تير ۱۴۰۰
فلسطین،کلمه ای که حتی با شنیدنش جگر آدم آتیش میگیره.فلسطین پاره ی تن اسلامه
آخرین اخبار