دیدار وزرای خارجه مصر و رژیم صهیونیستی در بروکسل

وزیر امور خارجه مصر برای اولین‌بار از روی کار آمدن کابینه جدید رژیم صهیونیستی، با همتای صهیونیست خود در پایتخت بلژیک دیدار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، «سامح شکری»، وزیر امور خارجه مصر برای اولین‌بار بعد از روی کار آمدن کابینه جدید رژیم صهیونیستی با «یائیر لاپید»، همتای صهیونیست خود در بروکسل، پایتخت بلژیک دیدار کرد.

سخنگوی وزارت خارجه مصر در توئیتی رسمی اعلام کرد شکری درخصوص ضرورت اقدام فوری برای حل بن‌بست فعلی طرف‌های فلسطینی و صهیونیستی با لاپید بحث کرد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز در این دیدار با همتای مصری خود موضوع بازداشت شدگان و مفقودین در مرز غزه و تقویت امنیت این رژیم را مطرح کرده است.

ساعاتی قبل منابع رسانه‌ای اعلام کردند طرف صهیونیستی به مقامات مصری درباره سفر یک هیئت بلندپایه امنیتی صهیونیستی به قاهره طی روز‌های آینده اطمینان داده است.

این سومین سفر هیئت صهیونیستی به قاهره خواهد بود که با هدف نهایی کردن گفت‌وگو‌ها به‌ویژه درباره مبادله اسرا میان دولت اشغالگر قدس و جنبش حماس، تثبیت آتش‌بس در نوار غزه و دستیابی به یک توافق آرامش (آتش‌بس) بلندمدت میان طرفین صورت می‌گیرد.

گفت‌وگو‌ها میان هیئت‌های صهیونیستی و جنبش حماس در قاهره با میانجی‌گری مصر و به‌صورت غیرمستقیم برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار