تدوین سند جامع جوانان استان اردبیل در مراحل نهایی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تدوین سند جامع جوانان استان در مراحل نهایی بوده و بعد از تکمیل مورد بررسی کارشناسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: سند جامع جوانان استان که با همکاری امور اجتماعی استانداری و دستگاه‌های مرتبط تدوین شده در مراحل پایانی بوده و بعد از تکمیل در اختیار دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: در تدوین این سند تلاش شده از سند ملی جوانان استفاده و بر اساس شرایط و وضعیت استان به صورت اختصاصی تدوین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: برنامه ریزی اساس موفقیت در هر کاری است و برنامه ریزی منسجم برای جوانان با این سند موفق‌تر انجام می‌شود.

ندایی افزود: در این سند به بحث‌های اشتغال، ازدواج، ورزش و گردشگری و سایر کلیات مرتبط با جوانان پرداخت شده است.

در این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان، رییس سازمان صمت و نماینده سازمان جهاد کشاورزی اقدامات انجام گرفته در راستای اختصاص تسهیلات ازدواج به جوانان، اشتغال جوانان در بخش صنعت و کارآفرینی و پرداخت تسهیلات اشتغال به جوانان و دختران روستایی را تشریح کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار