اجرای طرح توانمندسازی۴۰ هزار نفر از اعضای کانون‌های مساجد

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: برنامه ریزی‌ها برای توانمندسازی ۴۰ هزار نفر از مدیران مسئول و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تا پایان امسال انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در سفر به شهرکرد گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای توانمندسازی ۴۰ هزار نفر از مدیران مسئول و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه رواق‌های ۱۲ گانه شبستان‌های فرهنگ، هنر و نوآوری تا پایان امسال انجام شده است.

او با بیان اینکه رصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طرح «ترنم فهما» در سال ۹۸ آغاز شد و پارسال نیز رتبه‌بندی این کانون‌ها به پایان رسید، افزود: امسال برنامه توانمندسازی مدیران مسئول کانون‌ها و اعضا به منظور ارتقای کیفی فعالیت‌ها پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید


ارزانی اضافه کرد: تربیت راهبردی نخبگان در عرصه فرهنگ و هنر مساجد از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ترنم فهما است.

او همچنین به برنامه «شکوه مادری» و طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم اشاره کرد و یادآور شد: سنت تجلیل از مادران شهدا و ایثارگران از جمله سنت‌های ارزشمندی است که در قالب این طرح پایه‌گذاری شده است و پارسال با استقبال مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور از ۳۶ هزار خانواده شهید تکریم و قدردانی شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار