ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تولید بومی گیت‌های کنترل تردد ضد عفونی کننده کرونا

مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: تولید گیت‌های کنترل تردد و ضد عفونی کننده برای اولین بار در ایران توسط نخبگان ایران بهره برداری شد.

نوید ملکی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طراحی و تولید گیت‌های کنترل تردد و ضدعفونی‌کننده اظهار کرد: این شرکت دانش بنیان بیش از ۵۰ نوع محصول در زمینه گیت‎های کنترل تردد را تولید کرده است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود:  این دستگاه ضدعفونی کننده علاوه بر بومی بودن آن، توسط نخبگان ایرانی به تولید انبوه رسیده  و در اکنون در حال صادرات به چند کشور همسایه است. کشورهای افغانستان، قرقیزستان، چک،  روسیه و کشورهای اوراسیا خواستار دریافت گیت‌های ضدعفونی کننده‌ شرکت ما هستند.

او افزود: گیت ضدعفونی کننده محصولی است که در ابتدا میکروب  یا ویروس را از روی چکمه یا کفششستشو می‌دهد و در مرحله دوم خشک کرده و در مرحله آخر کف کفش را ضدعفونی می‌کند؛ بعد از اتمام این مراحل دستگاه برای ضدعفونی دست‌های فرد اقدام می‌کند.

ملکی بیان کرد: از این دستگاه ضدعفونی در کارخانه‌های مواد غذایی، گلخانه ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و جراحی استفاده می‌شود. شرکت دانش بنیان ما یکی از ۱۵ شرکت برتری است که محصولمان برای صادرات به کشور‌های دیگر انتخاب شده است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار