نام باشگاه پدیده خراسان رسمی شد

سازمان لیگ فوتبال ایران به صورت رسمی از عنوان پدیده برای نماینده فوتبال خراسان رضوی استفاده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به دنبال اتفاقات مالکیتی باشگاه شهرخودرو و مشکلات فرهاد حمیداوی در حوزه اقتصادی که با شکایت‌های مردمی همراه شد و در نهایت منجر به بازداشت و زندانی شدن وی گردید، با تصمیم مدیران خراسان رضوی و دادگستری، مدیریت این باشگاه تا انتخاب مالک جدید به اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال خراسان رضوی واگذار شد.

همچنین با ارائه مستندات قانونی از سوی مدیران استانی و دستگاه قضایی خراسان رضوی به فدراسیون فوتبال، نام این باشگاه از شهرخودرو به باشگاه پدیده تغییر پیدا کرد، اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران، به دنبال بررسی بیشتر این ماجرا از درج نام پدیده در سایت رسمی سازمان لیگ خودداری می‌کردند.


بیشتر بخوانید


در نهایت این ماجرا در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به پایان رسید و با درج عنوان پدیده و لوگوی این باشگاه مقابل نام نماینده فوتبال خراسان رضوی در سایت رسمی سازمان لیگ، رسما نام این تیم به پدیده تغییر پیدا کرد.

تیم پدیده خراسان با هدایت سید مهدی‌رحمتی و با حمایت‌های هیئت فوتبال خراسان رضوی و مدیران شهری مشهد، نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است و اگر این تیم بتواند در بازی امشب مقابل نساجی به پیروزی برسد، آن‌ها می‌توانند تا رده چهارم جدول بالا بیایند و امیدهایشان برای کسب سهمیه آسیایی دو چندان می‌شود.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار