تسلیت پاپ فرانسیس به مردم عراق

رهبر کاتولیک‌های جهان با ارسال پیامی، به قربانیان حادثه آتش‌سوزی بیمارستان الحسین در عراق تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری المعلومه، وب سایت رسمی واتیکان اعلام کرد «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک‌های جهان در تلگرافی به وسیله کاردینال «پیتر پارولین»، وزیر امور خارجه واتیکان به همه آسیب‌دیدگان و قربانیان بخش بیماران کرونایی بیمارستان «الحسین» در استان ذی‌قار عراق، تسلیت گفت.

وب سایت رسمی واتیکان در ادامه اضافه کرد: پاپ فرانسیس ناراحتی خود را از آتش سوزی در بخش بیماران ویروس کرونا در بیمارستان الحسین عراق واقع در ناصریه ابراز کرد و او برای قربانیان، خانواده‌ها و دوستانشان که در سوگ از دست دادنشان هستند، طلب آرامش نمود.

واتیکان افزود: تلگرافی که وزیر امور خارجه به اسقف اعظم «میتیا لسکووار»، سفیر پاپ در عراق فرستاده است، مبنی بر این است که پاپ برای قربانیان غمگین و اندوهگین است و مخصوصاً برای کشته شدگان و آسایش خانواده‌ها و دوستانشان که عزادار آن‌ها هستند، دعا می‌کند.

در پایان این پیام آمده است با وجود این حادثه، بیماران، کارمندان و مراقبان باید نعمت‌های خداوند را به یاد آورند و از تسلی خاطر، قدرت و آرامش الهام بگیرند.

شب گذشته منابع محلی عراق اعلام کردند بیمارستان «الحسین االتعلیمی» واقع در شهر «ناصریه» استان ذی‌قار این کشور دچار آتش ‎سوزی بزرگی شد.

این منابع همچنین اعلام کردند نیرو‌های امداد برخی بیماران را از این بیمارستان خارج کردند. تاکنون بر اثر این آتش سوزی ۱۰۸ نفر جان خود را از دست داده و شماری نیز مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۲۳ تير ۱۴۰۰
نمایشی زیبا...
برای تطهیر جنایتهای کثیف، و جلادانه قرن
و زیر پا گذاشتن حقوق ابناء بشر ، در سراسر عالم بشریت...

* ننگ با رنگ پاک نمی شود..

" استعمار در افول "
آخرین اخبار