حجت الاسلام منتظری:

سردمداران کاخ سفید قابل اعتماد نیستند

امام جمعه انار گفت: ارتباط صمیمی سردمداران کاخ سفید با منافقین نشانگر این است که غربی‌ها اساسا قابل اعتماد نیستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه انار به نشست مجازی منافقین با سردمداران کاخ سفید اشاره کرد و گفت: ارتباط صمیمی سردمداران کاخ سفید با منافقین نشانگر این است که غربی‌ها اساسا و اصلا قابل اعتماد نیستند.

او افزود: غربی‌ها در حالی که در نشست وین برای جلب نظر ایران تلاش می‌کنند، ولی در عرصه دیگر از دشمنان جنایتکار ایران حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام منتظری به سالروز شهادت امام باقر (ع) اشاره کرد و گفت :امام باقر (ع) با بیان احکام واقعی اعمال حج پرچمدار وحدت امت اسلامی بوده و هستند.

او افزود: منظور از روزه عرفه و عید سعید قربان معرفت و قرابت و در نهایت رسیدن انسان به قرب الهی است.

او اظهار داشت:معرفت را از دعای عرفه امام حسین آموخته و با انجام اعمال عید سعید قربان، خود را به ذات اقدس الهی نزدیک کنیم.

حجت الاسلام منتظری به آغاز هفته بهزیستی اشاره وبیان داشت: بسیاری از معلولان و آسیب دیدگان و کسانی که دارای مشکلات روحی و روانی هستند نیاز به حمایت و مساعدت دارند.

امام جمعه شهرستان انار به بیست و ششم تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان اشاره کرد و گفت:به فرمایش امام خمینی تشخیص شورای نگهبان میزان است و همه باید بپذیرند.

او افزود:شورای نگهبان برای نظام اهمیت حیاتی داشته و از نفوذ نامحرمان و نااهلان در بدنه نظام جلوگیری می‌کند.

حجت الاسلام منتظری به رعایت پروتکل‌ها اشاره کرده و گفت: متاسفانه عادی انگاری و بی توجهی به نکات بهداشتی، موجب گسترش ویروس کرونا و خسارت‌های جبران ناپذیری شده است که باید بیشتر دراین مورد دقت شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نمازجمعه ، نشست وین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار