عزیزی:

موضوع آب از مهمترین اولویت های مجمع نمایندگان است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اساسا موضوع آب یکی از موضوعات مهم و محوری مجمع نمایندگان و مدیران استان بود که در اولویت کاری خود قرار دادند چرا که موضوع آب حیاتی برای ما بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در مراسم عملیات اجرایی و شروع لوله‌گذاری و انتقال آب خلیج فارس به لامرد گفت: مجمع نمایندگان استان فارس به این نتیجه رسیده است که باید وقت، توان و انرژی خود را معطوف به بخش های مهم اساسی و زیربنایی استان کند.

او افزود: خارج از همه رویکردهای سیاسی، باید به سمت فعالیت های بزرگ، محرک که موجب توسعه استان می شود، حرکت کنیم.

عزیزی ادامه داد: معادل ۵ هزار و ۱۰۰ پروژه کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ هزار میلیارد تومان در استان داریم که در این پروژه به این رسیدیم که به سراغ پروژه هایی عظیم  برویم که برای استان مهم و زمینه ساز عمران و پیشرفت را فراهم کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه های بزرگی را با پیگیری و همکاری مسئولان استان شروع کردیم که یکی از این پروژه ها طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس بود.

عزیزی بیان کرد: اساسا موضوع آب یکی از موضوعات مهم و محوری مجمع نمایندگان و مدیران استان بود که در اولویت کاری خود قرار دادند چرا که موضوع آب حیاتی برای ما بود.

او اظهار کرد: باید به سمت پروژه های ریلی میرفتیم و استان را به عنوان  چهار راه ریلی جنوب کشور منظور میکردیم  و راه های ریلی شیراز_گلگهر_ بندعباس، شیراز_بوشهر_خوزستان و شیراز_ اقلید_ یزد  را در دست کار خود قرار میدادیم.

عزیزی بیان کرد: بحث خطوط فرآورده پلی اتیلن از عسلویه به مرکز استان (شیراز_ مرودشت)، خط انتقال فراورده از شیراز به سیرجان از موضوعات مهم و محوری ما بود.

او با اشاره به اینکه در حوزه های آزادراهی توافقات خوبی را داشته ایم، تصریح کرد: در بحث آزادراه شیراز_اصفهان و شیراز بوشهر و بزرگراه شیراز _فیروزآباد _جم _عسلویه و آزادراه پارسیان لامرد از موضوعات مهم و محوری در حوزه آزادراهی بوده است.

عزیزی گفت: اساسا باید وقت، توان، ظرفیت و انرژی را به موضوعات مهم و زیربنایی معطوف میکردیم و موضوع آب مهمترین برای ما بود.

او ادامه داد: آزادراه شیراز_اصفهان به زودی به بهره برداری می رسد و آزاده راه شیراز بوشهر و بزرگراه شیراز _گلگهر را به مناقصه بگذاریم و باید تلاش کنیم این پروژه ها با سرعت بالا و حداقلی به مردم استان هدیه کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار