انتقال ۱۷ هزار تن کالای اساسی و نهاده دامی به آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با هدف تامین بخشی از نیاز بازار ۱۷ هزار تن کالای اساسی و نهاده دامی از جنوب کشور به استان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۱۷ هزار تن کالای اساسی و نهاده دامی با هدف تامین بخشی از نیاز بازار از بندر ماهشهر در استان خوزستان به این استان منتقل شد.

شکری افزود: این میزان کالا با استفاده از هزار و ۵۰۴ دستگاه کامیون مربوط به آذربایجان غربی منثقل شده است.

او اضافه کرد: در پی تخلیه و انباشت مقادیر زیادی کالای وارداتی، از ۲۰ خرداد جاری تاکنون کامیون‌های درون‌شهری و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان برای حمل نهاده‌های دامی و برخی کالا‌های اساسی به بندر امام خمینی (ره) ماهشهر در استان خوزستان اعزام شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بیان کرد: اقلام حمل شده به استان شامل ذرت دامی، کنجاله سویا و گندم بوده است.

شکری گفت: امکان صدور بارنامه در مبدا، تامین روغن و گازوییل در بندر و اعطای لاستیک به ازای هر پنج بارنامه و چهار هزار کیلومتر پیمایش با سهمیه ارز ترجیحی بخشی از تسهیلاتی است که در اختیار رانندگان در این طرح قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.