استاندار چهارمحال و بختیاری:

اعمال محدودیت‌های مناطق قرمز و نارنجی باید با جدیت بیشتری پیگیری شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با سویه دلتا و اوج‌گیری موج پنجم، کنترل ورودی‌ها و مراکز تفریحی استان تشدید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با سویه دلتا و اوج‌گیری موج پنجم، کنترل ورودی‌ها و مراکز تفریحی استان تشدید می‌شود.

او افزود: با توجه به تعطیلات پیش‌رو و آب و هوای مساعد استان، پیش‌بینی می‌شود جمعیت قابل توجهی مسافر به استان وارد شود از همین رو اعمال محدودیت‌های مناطق قرمز و نارنجی باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: فرمانداران در هریک از شهرستان‌های تابعه خود با کمک از ظرفیت رسانه‌ها، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و بازرسان بخش بهداشت و درمان تلاش کنند تا شیوع کرونا در استان مدیریت و کنترل شود.

او با تاکید بر رعایت دورکاری ادارات و تعدیل ساعات اداری دستگاه‌های اجرایی استان، تصریح کرد: باید مطابق دستورالعمل‌ها روز‌های پنجشنبه تعطیل باشد و هر دستگاهی که برای انجام امور خود نیاز به زمان بیشتری دارد بعدازظهر‌ها اضافه‌کاری درنظر گرفته شود.

عباسی با انتقاد نسبت به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کمتر از ۴۰ درصد در استان، افزود: رسانه‌ها در این خصوص فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی کنند.

عبدالرضا علی‌محمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تاکید بر توجه بیش از پیش به اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان، اظهار داشت: بار‌ها تاکید شده است تا ورودی شهرستان‌ها کنترل شود، اما این موضوع با جدیت لازم روبرو نشده است.

او افزود: مراسمات عروسی و عزا نیز در استان زیاد شده است و این می‌طلبد تا بازرسان و کارشناسانی مامور شوند و به افراد متخلف تذکر دهند.

علی‌محمدی اضافه کرد: رستوران‌ها و بستنی‌فروشی‌ها هم فقط به صورت بیرون‌بر فعال باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار