استاندار آذربایجان شرقی خواستار اصلاح قوانین مربوط به بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در نشست فرمانداران استان گفت:ضروری است از اعمال نظرات شخصی در بررسی صلاحیت داوطلبان خودداری شود.

او با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات در استان  افزود: با وجود نگرانی‌های مربوط به امنیت انتخابات و توطئه‌های معاندان نظام، حتی یک صندوق در استان جابه‌جا نشده و شاهد برگزاری انتخاباتی سالم بودیم.

او با بیان اینکه حراست از تک‌تک آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: فرمانداران و هیأت‌های اجرایی تعامل خوبی با هیأت نظارت استان داشتند و امیدواریم در روز‌های آینده نیز شاهد تایید صحت انتخابات در حوزه‌های باقیمانده باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت دوازدهم از جمله دوره‌های سخت مدیریتی به لحاظ افزایش فشار‌های اقتصادی، تحریم، کرونا و بسیاری از حوادث و رخداد‌های دیگر بود تصریح کرد: به‌رغم تمامی این مشکلات، مدیریت امور استان در سایه عنایات خداوند متعال و همراهی و همدلی مردم و مسئولان، به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

پورمحمدی همچنین با اشاره به وضعیت ثابت آمار ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از بیماری کرونا در استان، اظهار داشت: اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان باید مورد توجه جدی مردم قرار گیرد تا دچار وضعیت بدتری نشویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، انتخابات 1400
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.