کلاهبرداری میلیاردی با جعل اسناد رسمی و اوراق اداره اوقاف

سرهنگ حسن پور گفت: ۴ نفر از اعضای یک باند کلاهبرداری و جعل اسناد اداره اوقاف که اقدام به زمین خواری میلیاردی در کرمان کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ یدالله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی اخبار منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک شبکه منسجم و سازمان یافته جعل، کلاهبرداری و فروش اراضی وقفی و دولتی از این طریق، بررسی و کشف آن در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، سر شبکه این باند را که فردی سابقه دار بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان، هنگام جعل یک سری از بنچاق‌های اراضی دولتی دستگیر کردند.

سرهنگ یدالله حسن پور همچنین با اشاره به دستگیری ۳ نفر دیگر از اعضای این باند بیان داشت: ۲ نفر از این متهمان مادر و پسر بودند  که هنگام کلاهبرداری و معامله بخشی از اراضی دولتی و وقفی با اسناد مجعول در شهر کرمان دستگیر شدند.

او تصریح کرد: در تحقیقات ماموران ۳۰ فقره جعل اسناد رسمی و اوراق اداره اوقاف به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کشف شد و تحقیقات در خصوص سایر جرائم آنان و شناسایی افراد مرتبط با این پرونده و مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار