اجرای طرح کنترل مبادی ورودی بروجن/ تمامی اماکن تفریحی و گردشگری تعطیل است

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به تعطیلات پیش رو گفت: طرح کنترل مبادی ورودی این شهرستان در ۲ ورودی از سمت مبارکه و دهاقان اجرایی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به تعطیلات پیش‌رو اظهار داشت: طرح کنترل مبادی ورودی این شهرستان در ۲ ورودی از سمت مبارکه و دهاقان اجرایی خواهد شد.

او افزود: تمامی اماکن تفریحی، گردشگری، تالاب ها، پارک ها، بوستان‌ها و... با هدف جلوگیری از اجتماع مردم و پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: همچنین تمامی مسیر‌های دسترسی به تفریحگاه سیاسرد بروجن و امامزاده حمزه‌علی بلداجی مسدود شده و اتراق، برپایی چادر و پارک خودرو در اماکن مذکور ممنوع است.

او ادامه داد: برگزاری هرگونه مراسم عزا، عروسی و مجالسی که با اجتماعات همراه باشد در سطح شهر و روستا‌های شهرستان ممنوع است و با عاملان ایجاد کانون‌های جمعیتی و تهدید علیه بهداشت عمومی برخورد خواهد شد.

ملکی گفت: گذر از وضع موجود همچنان نیازمند همراهی و مشارکت مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از برگزاری دورهمی‌ها و تجمعات است.

محمد حسن کرمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن هم گفت: هم‌اکنون واکسیناسیون در ۱۳ مرکز شهری و روستایی سطح شهرستان با استفاده از واکسن‌های «کووبرکت» و «آسترازنکا» درحال انجام است.

او افزود: تاکنون ۹ هزار نفر از جوامع هدف براساس شرایط سنی و زمان‌بندی اعلام شده از طریق سامانه سلامت (salamat.gov.ir) دوز اول و دوم را دریافت نموده و با آغاز به‌کار دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در محل درمانگاه صادقیه و افزایش ظرفیت تزریق تا ۲۵۰۰ دوز در روز، واکسیناسیون با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار