مدیرعامل کشتارگاه شهرداری تبریز گفت: با توجه به شیوع کرونا و احتمال انتقال بیماری از دام به انسان در کشتار‌های غیرمجاز و خانگی کشتارگاه شهرداری تبریز برای روز عید قربان امسال طرح ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، قدرتی مدیرعامل کشتارگاه شهرداری تبریز گفت: با مذاکراتی که انجام شده است موسسات خیریه تبریز نیز به اتفاق به این نتیجه رسیدند که دام‌های خود را در روز کشتار به کشتارگاه تبریز بیاورند تا تمامی ذبح‌ها طبق اصول بهداشتی و به صورت کاملا صنعتی انجام شود.

او گفت: هر ساله با فرارسیدن عید قربان، عده‌ای از همشهریان اقدام به خرید دام، ذبح آن و توزیع بین نیازمندان می‌کنند؛ اما امسال با توجه به شرایط کرونایی که در کشور پیش آمده با یکسری محدودیت‌هایی مواجه هستیم به همین خاطر در این روز مراجعان می‌توانند قربانی خود را انتخاب کرده و به صورت غیر حضوری و البته آنلاین شاهد قربانی شدن دام خود در کشتارگاه باشند.

او تاکید کرد: همشهریان مختار هستند موسسات خیریه خود را انتخاب کنند تا دام ها پس از قربانی شدن توسط موسسات خیریه   در اختیار نیازمندان قرار گیرند.

او اضافه کرد: همچنین در این طرح، کشتارگاه تبریز دام‌هایی را نیز با نیت قربان در عید سعید قربان ذبح خواهد کرد و از طریق فروشگاه‌های خود به صورت کیلویی در اختیار شهروندان قرار خواهد داد و هر فرد می‌تواند به هر مقدار که خواست گوشت قربانی خود را از فروشگاه‌های کشتارگاه تهیه کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.