مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران:

وزارت ورزش و جوانان ۱۳۷ شهید مدافع تقدیم اسلام کرده است

سردار قاسمی گفت: وزارت ورزش در دوران ۸ سال دفاع مقدس، ۵ هزار شهید و در دوران کنونی ۱۳۷ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده که این مایه افتخار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: وزارت ورزش در این شرایط در حال اعزام تیم‌های خود به رقابت‌های المپیک توکیو هست که امیدواریم به امید خداوند و دعای خیر شما و مردم بتوانیم در این مقطع، پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته کنیم.

او با اشاره به شیوع کرونا در جوامع افزود: امروز شرایط نه برای ما بلکه برای دنیا سخت شده است، ولی جوانان ما با غیرت، تعصب و روحیه گذشته برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند.

سردار قاسمی با اعلام اینکه بعد از این رخداد، اعزام تیم‌ها را به رقابت‌های پارالمپیک توکیو را در پیش داریم، افزود: همیشه بچه‌های معلول، مایه افتخار کشور در دنیا بوده اند و با وجودی که چین بالای ۹۰ میلیون معلول دارد، ولی ایران در این گود هم خوش درخشیده است.

او برای ورزشکاران اعزامی در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت کرد.

سردار قاسمی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان یکی از وزارت‌هایی است که در دوران ۸ سال دفاع مقدس ۵ هزار شهید و در دوران کنونی ۱۳۷ شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده که این مایه افتخار است.

او در بخش دیگری از سخنانش به بیان فضائل اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و اخلاق، تواضع، خودساختگی، مردمداری، دلسوز و خاکی بودن را از مهمترین ویژگی‌های این شهید والامقام برشمرد و ابراز امیدواری کرد: خداوند به ما لیاقت دهد، مسیر و راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را طی کنیم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران گفت: امروز توفیقی حاصل شد تا با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ این شهید بزرگ ادای احترام کنیم و از سوی دیگر دیدار با شهدای خانواده ورزشکار و تجلیل از خانواده ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان را در برنامه داریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار