تارتار‌: تساوی مقابل تیم فوتبال فولاد نتیجه عادلانه‌ای بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر فولاد خوزستان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: همان طور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی بسیار فنی و تاکتیکی را شاهد بودیم. هر ۲ تیم با برنامه بازی کردند. فولاد تیم باکیفیتی است و در ۲ فصل اخیر ثبات خوبی داشته است. کادرفنی فولاد جوان و با انگیزه است و زمان زیادی را صرف تیم می‌کند. ما در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشتیم و به گل رسیدیم و در ادامه هم حریف را خوب کنترل کردیم، اما روی یک غفلت گل خوردیم. به هر حال ما تیم جوانی داریم و فکر می‌کنم میانگین سنی خط دفاعی تیم ما ۲۳، ۲۴ سال باشد. 

تارتار در ادامه عنوان کرد: اشتباهی که کردیم باعث شد تا ۲ بازیکن باکیفیت و خارجی حریف عملکرد خوبی ارائه کنند و گل بزنند. در دیگر موارد به خوبی تیم حریف را کنترل کردیم و راه نفوذی به آن‌ها ندادیم. در مجموع فکر می‌کنم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. البته ما در ضد حملات موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم، زیرا با وجود این که بسیار جوان هستند، رتبه خوب و آبرومندانه‌ای را در جدول به دست آوردند. 

او درباره این که اگر تیمش از ابتدای لیگ مانند اکنون بازی می‌کرد، شاید پیکان شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشت، گفت: بار‌ها گفته‌ام که ما جزو ۳ تیم ارزان لیگ برتر هستیم و کسی از ما انتظار نداشت تا این اندازه خوب کار کنیم. خیلی از بازی‌ها را به دلیل جوانی شاگردانم از دست دادیم که این موضوع به من برمی‌گردد. من باید آنقدر خوب کار کنم که اشتباهات فردی در تیمم به حداقل برسد. در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم برنده باشیم، اما به دلیل جوانی بازیکنان امتیاز کامل را از دست دادیم. هرچند با تیم‌هایی بازی کردیم که مدعی قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند، اما تا به این جای کار شاگردانم واقعا عملکرد خوبی داشتند و کار بزرگی انجام دادند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کرد که پیکان در چنین جایگاهی قرار بگیرد، تصریح کرد: در ابتدای فصل فکر نمی‌کردم کار این طور پیش برود، اما جوانان تیم نظر من را تغییر دادند. تیم را خودمان نبسته بودیم و چند روز مانده بود به شروع مسابقات به تیم اضافه شدم و کمی بعد استعفا دادم.

تاتار افزود: شاید آن اتفاق شوکی به بازیکنان بود تا نظر من را تغییر دهند. به بازیکنانم باور دارم و آن‌ها هم باید خودشان را بیشتر باور کنند، زیرا توانایی انجام دادن کار‌های بزرگ را دارند. شاید اکنون دیر شده باشد، اما واقعاً شاگردانم شاهکار کردند که با این بضاعت در چنین جایگاهی قرار گرفتند. از مدیریت و آکادمی باشگاه هم تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار