معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

هرچقدر گزارشات مردمی بیشتر باشد عملکرد پرسنل نیز بهتر خواهد شد

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از انجام اقدامات ریشه ای برای حل مشکلات این معاونت در دوره جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر سجاد حیدری معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ضمن تبریک عید قربان به شهروندان بیان کرد: با توجه به نیاز افکار عمومی به شفافیت مالی امروز میتوان گفت مدیریت مالی دانشکده شفاف بوده و مسیر اعتبارات از دریافت تا هزینه مشخص است.

او با طرح این سوال که چرا در سال‌های قبل اعتبارات جذب، اما کار‌های مهم انجام نمیشد، بیان کرد: در دوره کنونی میتوان گفت پول‌ها دیگر انباشت نشده و صرف پیشرفت دانشکده و مراکز تحت نظر این مرکز می شود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد  با انتقاد از پزشکان متخصصی که مطب افتتاح کرده اند بیان کرد: برای ما قابل قبول نیست پزشک در کلینیک بیمارستان فعالیت کم رنگ، اما در مطب حضور فعال و پررنگ داشته باشد.

حیدری در بخش دیگری از سخنانش ضمن انتقاد به پزشکان عمومی و متخصصی که به جای خدمات رسانی متنوع و مرتبط با رشته‌ی خود صرفا اعمال زیبایی انجام می‌دهند بیان کرد:این مهم مورد قبول ما نیست.

رئیس بیمارستان قائم علیه السلام اضافه کرد: اینکه این مرکز به درجه یک ارتقا پیدا کرده به این معناست ما از سهم بیشتری در بیمه برخوردار خواهیم بود، اما این در شرایطی است که اقدامات درمانی کافی در بیمارستان قابل انجام باشد.

او درباره نحوه ارتباط خود با مردم نیز گفت:شماره من در فضای مجازی بصورت عمومی منتشر شده و عمیقاً اعتقاد دارم هرچقدر گزارشات مردمی بیشتر باشد عملکرد پرسنل نیز بهتر خواهد شد.

حیدری درباره مهمترین اقدامات انجام شده در بیمارستان قائم علیه السلام نیز گفت: ایجاد صندوق در اورژانس، نصب کارتخوان در بخشها، محوطه سازی و بهسازی پارکینگ چهار کار مهمی است که در این زمان انجام شده و اقدامات اصلاحی همچنان ادامه دار خواهد بود.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد درباره پزشک اورژانس نیز گفت: طبق دستورالعمل یکی از پزشکان، پشتیبان پزشک دیگر است و همچنین اضافه کردن پزشک سوم به این بخش مهم و حیاتی در دستور کار است تا خدماتی بهتر به همشهریان ارائه شود.

او در بخش دیگری از سخنانش به دستگاه آندوسکوپی بیمارستان اشاره کرد و گفت:از متخصصین انتظار داریم بجای انجام این کار در مطب از آندوسکوپی موجود در بیمارستان که از آن فقط ده عدد در کشور وجود دارد استفاده نمایند تا مردم نیز متحمل هزینه کمتری شوند.

حیدری در پایان ضمن اشاره به ارائه خدمات دندانپزشکی در کلینیک در آینده نزدیک گفت:فعال کردن سونوگرافی در شیفت عصر نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.