پیام تبریک مسئولان مهاباد به مناسبت عید قربان

امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن عید قربان را به مردم تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مسئولان شهرستان مهاباد با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید قربان، عید بندگی خدا را به مردم شریف شهرستان مهاباد و همه مسلمانان تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

عید قربان، پاک‌ترین عید‌ها و عید سر سپردگی و بندگی خداوند متعال است و دارای منزلتی والا نزد عموم مسلمانان و یادآور آزمایش سخت و سنگین الهی از "حضرت ابراهیم خلیل الله (ع) " و دستور "ذبح حضرت اسماعیل (ع) " بوده است که بر آمدن انسانی نو از خاکستر‌های خویشتن خویش را نوید می‌دهد.

ضمن تبریک فراسیدن عید سعید قربان به هموطنان عزیزمان بویژه مردم شریف و مؤمن شهرستان مهاباد، از همه شهروندان فهیم و محترم تقاضا مندیم تا با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه و ضرورت رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی بمنظور مقابله، کنترل و قطع زنجیره انتقال این بیماری، از هرگونه اقدامی که ممکن است سلامتی و آرامش خود و سایر اقشار را به خطر بیاندازد خودداری نموده تا بتوانیم با یاری خداوند متعال و تلاش‌های کادر درمان و پزشک و همراهی شما عزیزان در آینده‌ای نزدیک شاهد و نظارگر ریشه کنی این بیماری باشیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.