جاور: المپیک پر از خاطرات تلخ و شیرین است

ملی پوش سابق قایقرانی کشورمان در خصوص بازی‌های المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

مهسا جاور ملی پوش سابق تیم ملی قایقرانی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: المپیک جزو  مسابقات بزرگ دنیا است و هر ورزشکار حرفه‌ای آرزو دارد یک روز در این مسابقات حضور داشته باشد و در کنار ورزشکاران برتر دنیا قرار بگیرد. المپیک چه با مدال و چه بی مدال برای ورزشکاران حرفه‌ای بسیار مهم است. شرکت در این رقابت‌ها  و دیدن تمرینات ورزشکاران دیگر و یا تمرین با برترین‌ها اتفاق بزرگ و لذت بخشی محسوب می‌شود.

او ادامه داد: به هر حال ۳ روزه دیگر رقابت‌های المپیک در توکیو آغاز می‌شود  و می‌دانم  که ملی پوشان قایقرانی  سختی‌های زیادی محتمل شده اند. ما همیشه با مشکلات روبه رو بودیم. ملایی و میرزایی روز‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشته اند.

خاطره خوبی از المپیک ریو ندارم 

ملی پوش سابق قایقرانی با اشاره به اینکه المپیک پر از خاطرات تلخ و شیرین است، گفت: خاطره‌ خوبی از المپیک ریو ندارم. زمانی که به المپیک ۲۰۱۶ ریو اعزام شدم و تجهیزات، امکانات و علم پیشرفته سایر کشور‌ها را دیدم ناراحت شدم چرا که ما پتانسیل‌های زیادی داریم. واقعا می‌توانیم بهتر از چیزی که در حال حاضر هستیم باشیم. ورزشکاران ما با همین امکانات و تجهیزاتی که دارند به المپیک می‌روند و نتایج خوبی هم کسب می‌کنند. همه این موفقیت‌ها و کسب نتیجه‌ها ثمره جنگیدن‌ قایقرانان تیم ملی در این سال‌ها بوده است.

جاور درباره شرایط ملایی در المپیک توکیو عنوان کرد: ملایی شرایط بسیار سختی را تجربه کرده و به دلیل شرایط کرونایی نتوانسته است به پیست ۲۰۰۰ متر برود و تمرینات خود را در پیست ۱۰۰۰ متر دنبال می‌کند. ملایی برای رسیدن به المپیک و رقابت با رقبای خود سختی‌های زیادی را متحمل شده و واقعا خیلی سخت است که او در پیست ۱۰۰۰ متر تمرین کند و در پیست ۲۰۰۰ متر مسابقه دهد. همه این‌ها شرایط را برای او سخت‌تر کرده است، اما من ملایی را می‌شناسم و با روحیه جنگندگی که از او سراغ دارم مطمئنم که نتیجه بسیار خوبی در مسابقات المپیک توکیو کسب خواهد کرد. ما در روئینگ ۲ نماینده داشتیم، اما با توجه به قوانینی که فدراسیون جهانی وضع کرد بهمن نصیری نتوانست راهی المپیک شود.

قایق های شکسته به دست ورزشکاران می رسد 

ملی پوش قایقرانی کشورمان درباره واردات تجهیزات قایقرانی بیان کرد: ما همیشه با واردات با مشکل رو به رو بودیم. هفت سال قبل هم قایق‌های بسیار خوبی گرفته بودیم و هزینه زیادی هم بابت خرید آن‌ها شده بود، اما متاسفانه قایق‌ها آنقدر در گمرک ماند که در نهایت قایق‌های شکسته به دست ورزشکاران رسید. قایق‌های به روز برای ورزشکاران خریداری می‌شود، اما این قایق ها در بدترین شرایط به دست قایقرانان می‌رسد.

او افزود: این بار دومی است که چنین اتفاقی رخ می دهد، این قایق‌ها قبل از مسابقات آسیایی خریداری شده است و تا امروز به دست ورزشکاران ما نرسیده است. قایقرانان کشورمان هم بدون قایق راهی این دوره از رقابت‌ها شده اند. امیدوارم قایق ها تا قبل از آغاز مسابقات آسیایی از گمرک ترخیص شود و قایقرانان بتوانند در مسابقات آسیایی از این تجهیزات استفاده کنند.

جاور در پایان گفت: آرزوی موفقیت برای تمام کاروان المپیک ایران در توکیو دارم. امیدوارم نتایج بسیار خوبی را در این دوره از رقابت‌ها کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار