ملی پوش قایقرانی: به دلیل کمبود وقت نتوانستیم در خارج از ایران اردو برگزار کنیم

آقامیرزایی ملی‌پوش قایقرانی کشورمان درباره آخرین وضعیت خود قبل از آغاز مسابقات المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

علی آقامیرزایی ملی پوش قایقرانی کشورمان که در رشته کایاک فعالیت می‌کند در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود قبل از شروع مسابقات المپیک اظهار داشت: چند روز دیگر مسابقات المپیک توکیو شروع می‌شود. من تمرینات سختی را پشت سر می‌گذارم. خوشبختانه مسئولان فدراسیون قایقرانی در این مدت حمایت‌های خوبی از ما کرده و باعث دلگرمی بین ورزشکاران قایقرانی شده اند. امیدوارم با گرفتن نتیجه خوب بتوانیم جواب زحمات مسئولان فدراسیون را بدهیم.

تلاشم می کنم در المپیک جرو ۸ تیم راه یافته به فینال باشم

ملی پوش قایقرانی کشورمان بیان داشت: این روز‌ها هوای تهران بسیار گرم است. تمرینات ما در فضای باز برگزار می‌شود، به همین دلیل مجبور هستیم در گرما و سرما تمرین کنیم. ۶ هفته‌ از تمریناتم را در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی پشت سر گذاشته ام. امیدوارم تا ۱۰ روز مانده به شروع مسابقات المپیک بتوانم تمرینات ریکاوری را شروع کنم تا به آمادی ۱۰۰ درصدی برسم. امیدوارم در مسابقات المپیک جزو ۸ تیم راه یافته به فینال A باشم.


بیشتر بخوانید


نتوانستیم در خارج از ایران اردو برگزار کنیم

آقامیرزایی درباره مشکلات قایقرانی گفت: علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در تلاش بود تا بعد از مسابقات آسیایی یک اردوی برون مرزی برگزار کند. ابتدا قرار بود به کشور جمهوری آذربایجان برویم، اما به دلایل مختلفی این اردو لغو شد. بعد از آن قرار شد به ترکیه سفر کنیم، اما به دلیل کمبود وقت صلاح نبود به این کشور سفر کنیم. به همین دلیل ناچار شدیم تمرینات را در تهران و در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی ادامه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار