بیانیه حزب الله درباره تجاوز هوایی اخیر رژیم اشغالگر به خاک لبنان

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان و سوریه را محکوم و از سکوت مدعیان حاکمیت و استقلال کشور‌ها انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندهی منطقه جبل لبنان و شمال در حزب الله لبنان امروز (جمعه) در بیانیه‌ای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار مرزی لبنان و جنوب حلب سوریه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر با نقض حریم هوایی لبنان، در سایه سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حاکمیت و استقلال، با استفاده از حریم هوایی لبنان، خاک سوریه را بمباران کردند.

این فرماندهی تاکید کرد: این اقدام، تجاوز آشکار جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و سوریه، مخصوصا دو روستای لحفد در شهر جبیل و المجدل در الکوره بود و تنها به خاطر لطف خدا بود که در این روستا‌ها فاجعه انسانی به بار نیامد و به خسارت مادی منحصر شد.

منطقه عملیاتی جبل لبنان و شمال حزب الله اعلام کرد در کنار هموطنان مان در روستای لحفد و همه مناطقی که به تازگی مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند، می‌ایستیم و از خدا می‌خواهیم کشور ما را در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی حفظ کند.

میشل عون، رئیس جمهور لبنان نیز پیشتر در پیامی از نقض مداوم حاکمیت لبنان بدست نظامیان صهیونیستی به ویژه با توجه به استفاده از حریم هوایی لبنان برای حمله به خاک سوریه که در نتیجه این تجاوزات موشکی اخیر دو شهر لبنان نیز خسارت دیدند، اعلام نارضایتی کرده و از سازمان ملل خواست به این اقدامات رسیدگی کند.

رژیم صهیونیستی بامداد روز چهارشنبه حومه جنوبی شهر حلب و نوار مرزی لبنان را هدف حملات خود قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار