ثبت عملیات هلی‌برن عناصر داعش از سوی آمریکا در استان صلاح الدین

یکی از فرماندهان الحشدالشعبی عراق اعلام کرد عملیات هلی‌برن عناصر داعش با بالگرد‌های آمریکایی در استان صلاح الدین ثبت شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العهد، قاسم الکریطی، یکی از فرماندهان نیرو‌های الحشدالشعبی عراق اعلام کرد، دوربین‌های حرارتی در استان صلاح الدین، عملیات هلی برن عناصر تروریستی داعش در داخل عراق به وسیله بالگرد‌های آمریکایی را ضبط کردند.

او در گفتگو با این شبکه ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: دوربین‌های حرارتی در استان صلاح الدین، حمایت آمریکا از گروه تروریستی داعش را ثبت کرده‌اند.

الکریطی افزود: آمریکا در خارج کردن نیرو‌های خود از عراق جدی نیست و نیرو‌های امنیتی و الحشدالشعبی قادر به حمایت از کشور هستند.

او گفت: حضور نیرو‌های نظامی آمریکا در عراق بیانگر پوچی ادعا‌های دولت عراق و آمریکا درباره خروج از عراق است.

الکریطی تصریح کرد که عراق نیازمند هیچ نیروی خارجی در این کشور نیست و نیرو‌های امنیتی و الحشدالشعبی قادر به حمایت از کشور و ملت عراق هستند و این ملت عراق است که باید درباره حضور یا خروج نیرو‌های آمریکایی از کشور تصمیم بگیرد.

این در حالی است که تیم مذاکره کننده عراق هم اکنون در آمریکا حضور دارد تا درباره جدول زمانبدی خروج نظامیان آمریکایی از عراق مذاکره کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار