حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی مطرح کرد؛

نقش مؤثر سپهبد شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به عملیات مرصاد گفت: شهید صیاد شیرازی با تلاش شبانه‌روزی و فعال کردن هوانیروز، منافقین را در مسیر اسلام‌آباد زمین‌گیر کرد.

‌به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی درباره نقش سپهبد شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد اظهار کرد: پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران، صدام ملعون منافقین را علیه کشورمان تحریک کرد.

وی افزود: در عملیات «فروغ جاویدان» که از سوی منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران انجام شد، جبهه استکبار با امکانات و تجهیزات، منافقین کوردل را تقویت می‌کرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به عملیات مرصاد که در مقابله با تهاجم منافقین طرح‌ریزی و اجرا شد، گفت: شهید صیاد شیرازی با تلاش شبانه‌روزی و فعال کردن هوانیروز، منافقین کوردل را در مسیر اسلام‌آباد زمین‌گیر کرد.

وی با تأکید بر اینکه در عملیات مرصاد جریان نفاق شکست سنگینی خوردند، عنوان کرد: در عملیات مرصاد منافقین در منطقه چهارزبر زمین‌گیر شدند و نتوانستند پیشروی بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: بسیاری از منافقین در عملیات مرصاد به درک واصل شدند و برخی از آن‌ها نیز گریختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار