رسوایی جاسوسی صهیونیست‌ها گانتس را به فرانسه کشاند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هدف پرداختن به موضوعات امنیتی- منطقه‌ای و روشن ساختن مسئله جاسوسی از مقامات فرانسوی به این کشور سفر می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به منظور رایزنی در خصوص موضوعات امنیت راهبردی به فرانسه می‌رود.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کرد: بنی گانتس روز چهارشنبه به منظور دیدار با فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه و گفتگوی امنیتی به پاریس می‌رود.

انتظار می‌رود وضع بحرانی لبنان، توافق هسته‌ای ایران و ماجرای امنیت سایبری و جاسوس افزار پگاسوس محور گفتگوی فردای مقامات صهیونیست و فرانسه باشد. گفته می‌شود گانتس به فرانسه می‌رود تا مقامات فرانسوی را در جریان آخرین تحولات مربوط به رسوایی جاسوس افزار پگاسوس متعلق به یک شرکت صهیونیستی قرار دهد.

پیشتر امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه از نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص استفاده از برنامه پگاسوس در جاسوسی از او و دیگر شخصیت‌های فرانسوی توضیح خواست.

گفتنی است بر اساس تحقیقاتی که ۱۷ منبع رسانه‌ای از جمله لوموند و گاردین به تازگی منتشر کرده اند، نرم افزار پگاسوس که تولید شرکت صهیونیستی NSO است، امکان جاسوسی از دست کم ۱۸۰ روزنامه نگار، ۶۰۰ سیاستمدار و نیز ۸۵ فعال حقوق بشر و ۶۵ تن از سران تجاری جهان را از سال ۲۰۱۶ فراهم کرده است.

از جمله کسانی که در لیست جاسوسی قرار گرفتند، عمران خان، نخست وزیر پاکستان و امانوئل مکرون هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار