برنامه ریزی برای ایجاد بیمارستان صحرایی در غرب مازندران

رکورد بستری بیماران کرونایی در رامسر شکسته و ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر حمیدرضا مبشری رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر از احتمال تکمیل ظرفیت بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: متاسفانه از صبح امروز تعداد بستری‌های بخش‌های کرونا از ۱۰۰ نفر عبور کرد و به ۱۰۸ بستری رسید.

او با بیان اینکه این تعداد بستری طی یک سال و نیم گذشته بی سابقه بوده است، افزود: متاسفانه تعداد بالای تست‌های تشخیصی باعث شده است با کمبود تست در سطح استان و تبع آن در شهرستان مواجه شویم

مبشری گفت: طبق پایش‌ها گفت و گو با بیماران بیشتر مبتلایان دو هفته گذشته در مراسم ختم، عروسی و جشن تولد شرکت کرده اند.
رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر با بیان اینکه شهر‌های اطراف نیز وضعیت مشابهی دارند گفت: طبق برنامه ریزی‌ها قرار بر ایجاد بیمارستان صحرایی در یکی از شهر‌های اطراف شده است.

مبشری از بی توجهی برخی دستگاه‌ها و گروه‌ها به دستورات و نامه‌های شبکه بهداشت انتقاد کرد و با بیان اینکه شاهد ایجاد تجمعات بدون مجوز در سطح شهرستان هستیم، گفت: شبکه بهداشت هیچ مجوزی برای هیچ مراسمی صادر نکرده و به شدت مخالف تجمعات است.

این مسئول با بیان اینکه شرایط بسیار بحرانی و کادر سلامت تحت شدیدترین فشار‌ها قرار دارند از مردم خواست دوهفته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند تا از وضعیت اسفناک پیک پنجم کرونا عبور کنیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر با بیان اینکه فروکش کردم شعله‌های مهیب کرونا نیازمند همکاری همه مردم است ،گفت: از عموم مردم و اصناف و خانواده‌ها عاجزانه میخواهیم داوطلبانه از برپایی و حضور در هرگونه تجمع و دورهمی پرهیز کنند و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک در مهار پیک پنجم کرونا، کادر سلامت را یاری کنند
انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.