امضای تفاهم نامه با سازمان اوقاف کشور

استاندار خراسان شمالی گفت: تفاهم نامه با سازمان اوقاف کشور در راستای اجرای پروژه‌های کشاورزی، دامداری، گردشگری، تامین مسکن و اشتغالزایی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت : اگر نگاه بلند و جدید رئیس سازمان اوقاف به موقوفات نبود قطعا این تفاهم‌نامه امروز به امضا نمی‌رسید.


بیشتر بخوانید 


او  تأمین خواسته‌های مردم و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری را هدف اصلی از اجرای این پروژه‌ها عنوان کرد و افزود:تأمین مسکن و ایجاد اشتغال بر اساس مزیت‌های نسبی استان ازجمله موارد این تفاهم‌نامه است که نگاه کارشناسانه و تخصصی ریاست سازمان اوقاف و تعهد ایشان به مردم را نشان می‌دهد.

او همچنین به اهمیت دادن به حوزه‌های گردشگری و تأمین مسکن در این تفاهم‌نامه و پروژه ۳۳ هکتاری اراضی امامزاده عباس اشاره کرد و افزود: در آینده با همکاری مسئولان اوقاف استان گام‌های بلندی درزمینهٔ تأمین خواسته‌های مردم و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برداشته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این مراسم گفت:مدتی است که مذاکراتی با استاندار خراسان شمالی در حوزه‌های مختلف در جریان است.

حجت الاسلام  سید مهدی خاموشی ئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: اجرای پروژه‌های سیاحتی، زیارتی، درمانی، کشاورزی و دامپروری و پروژه‌های مورد نیاز استان همچون بسته بندی مواد پروتئینی و زنجیره‌هایی را که استان در سبد بهینه‌سازی عرضه محصولاتش نیاز دارد نهایی کرده‌ایم.

او مدت این تفاهم‌نامه را سه سال عنوان و گفت: سازمان اوقاف به تعهداتش در این مدت عمل خواهد کرد و به این تفاهم‌نامه به‌طور ویژه نگاه می‌کند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.