معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

ضرورت تکریم حافظان نظم و امنیت

سرهنگ نصرالهی گفت: تکریم حافظان نظم و امنیت در جهت ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس و تولید امنیت امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ کریم نصرالهی، معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام در ششمین جلسه برنامه ریزی هفته ناجا با موضوع بررسی تخصصی راهکار‌ها تکریم حافظان نظم و امنیت، گفت: هفته ناجا فرصتی مغتنم است تا بتوان از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان و همراهی و همکاری‌های خوب خانواده‌های محترم آنان تقدیر کرد.

او افزود: کارکنان نیروی انتظامی خدمتگذاران صدیق مردم و انقلاب هستند و خانواده آنان به عنوان اسوه بی بدیل صبر و استقامت و پشتوانه محکم کارکنان در عرصه خدمتگزاری به جامعه هستند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی و دبیر برنامه‌های هفته ناجا در انتظامی استان، با بیان اینکه آرامش خاطر کارکنان پلیس موجب ارتقاء امنیت در جامعه می‌شود، ادامه داد: تکریم حافظان نظم و امنیت و خانواده‌های آنان در جهت ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس و تولید امنیت امری ضروری است.

او به شعار محوری امسال نیروی انتظامی در هفته ناجا با موضوع پلیس هوشمند، امنیت پایدار اشاره و تصریح کرد: پلیس استان مصمم است با تأسی از این شعار و تلاش مضاعف از همه ظرفیت‌های سازمانی برای تامین امنیت و آرامش مردم استفاده کند.

سرهنگ نصرالهی توجه به ارزش‌های ماندگار شهدا، جانبازان و ایثار گران به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام یاد کرد و بیان داشت: در هفته ناجا سرکشی و تقدیر از خانواده‌های شهداء، جانبازان و ایثار گران در اولویت برنامه انتظامی استان خواهد بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.