بسته خبر‌های نظامی شنبه ۹ مردادماه؛

انبار احتکار سیمان لو رفت/ بار شیشه در اتوبوس/بازگشایی مراکز تعویض پلاک

با بسته خبرهای نظامی شنبه ۹ مردادماه کرمان همراه با سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۷۵ تن سیمان احتکار شده از یک انبار به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، خبر داد.

سرهنگ یداله حسن پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: کارآگاهان پایگاه یکم این پلیس با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی، محل احتکار مقدار قابل توجهی سیمان در یک انبار مصالح ساختمانی در شهر "ماهان" را شناسایی و با همراهی بازرسان تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.

او با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضائی برای این ماموریت، افزود: در عملیاتی منسجم و در بازرسی از این انبار، ۷۵ تن سیمان کشف و یک متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه سیمان کشف شده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ گفت: ارزش کالای احتکار شده بنا به اظهار نظر کارشناسان ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

سرهنگ حسن پور ضمن اشاره به پلمب انبار کشف شده و معرفی محتکر به اداره تعزیرات حکومتی اظهار داشت: پلیس با جدیت با مخلین امنیت اقتصادی مبارزه خواهد کرد.

بازگشایی مراکز تعویض پلاک استان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از بازگشایی مراکز تعویض پلاک سراسر استان از روز شنبه ۹ مرداد خبر داد.

سرهنگ امیر معین الدینی در این خصوص بیان داشت: برابر ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فعالیت مشاغل گروه دوم در شهر‌های قرمز، مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در تمام استان از روز شنبه ۹ مرداد بازگشایی خواهند شد.

او افزود: در این رابطه آن دسته از وکالتنامه‌هایی که اعتبار آن‌ها در طول ایام تعطیلی مراکز تعویض پلاک منقضی شده است به تعداد روز‌های تعطیل به اعتبار وکالت نامه‌ها افزوده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با تاکید بر رعایت تمام و کمال موازین بهداشتی از سوی شهروندان در همه اماکن عمومی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سایت"راهور ۱۲۰"و نوبت دهی اینترنتی، بازه زمانی حضور و مرکز مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انهدام باند سارقان منزل با کشف ۱۶ فقره سرقت در "رابر"

فرمانده انتظامی شهرستان رابر از دستگیری یک سارق و ۴ مالخر که در قالب یک باند اقدام به سرقت منزل می‌کردند، خبر داد.

 سرهنگ حمید ناصری در تشریح این خبرگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ‌های موجود از محل وقوع سرقت‌ها یک سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند که این متهم در بازجویی‌های بعدی به انجام ۱۶ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان رابر و فروش اموال سرقتی به ۴ نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر تصریح کرد: با تلاش ماموران تمامی اعضای این باند طی چندین عملیات غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف اتوبوس با ۵۰ کیلو شیشه

فرمانده انتظامی شهرستان "نرماشیر" از توقیف یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل ۵۰ کیلو ماده روانگردان شیشه خبر داد.

سرهنگ رضا زیدآبادی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"نرماشیر" هنگام کنترل نامحسوس محور"نرماشیر-ایرانشهر" یک دستگاه اتوبوس عبوری را جهت بررسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی این اتوبوس متوجه تغییراتی جزئی و مشکوک در چند قسمت آن شدند و در ادامه با بررسی دقیق این قسمت‌ها موفق شدند، ۵۰ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان"نرماشیر" با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این رابطه و تحویل آنان به مراجع قضائی، تصریح کرد: اساسا مواد مخدر صنعتی و تولیدات روانگردان صد‌ها برابر اثرات مخرب بیشتری دارند که همواره توصیه کرده ایم افراد جامعه به ویژه جوانان به شدت از مصرف آن‌ها خودداری و هرگونه مورد مشکوک در رابطه با حمل و توزیع این دسته مواد را به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار