دستگیری باند سارقان هنگام اوراق کردن خودرو‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای هنگام اوراق قطعات خودرو‌های سرقتی در عملیات ماموران کلانتری ۱۸دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پور امینائی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهر کرمان، ماموران کلانتری ۱۸ این فرماندهی با انجام تحقیقات هدفمند و بررسی‌های جامع میدانی و در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه موفق به دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای هنگام اوراق قطعات خودرو‌های سرقتی در یکی از روستای‌های اطراف کرمان شدند.

او با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده با سرقت خودرو‌ها در کرمان آن‌ها را به یکی از روستا‌های اطراف شهر کرمان انتقال و در یک ویلا فعالیت مجرمانه خود را انجام می‌دادند، افزود: سارقان پس از سرقت خودرو‌ها را به این مکان انتقال و ضمن اوراق قطعات، اقدام به فروش می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ارتکاب ۳ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ امینائی تصریح کرد: از مخفیگاه این سارقان قطعات یک دستگاه خودرو مسروقه پراید و مدارک شناسایی مالکان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر، سوئیچ مخفی، سامانه‌های جی پی اس و ... مجهز کنید و وسایل شخصی از قبیل (کیف، اسناد، مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو به ویژه در معرض دید نگذارید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار