فعالیت یک هزار و ۳۰۰ صندوق قرض‌الحسنه در کرمانشاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت یک هزار و ۳۰۰ صندوق قرض‌الحسنه در استان گفت : عملکرد این صندوق‌ها در سه سال گذشته منجر به ایجاد بیش از پنج هزار شغل برای هم‌استانی‌ها شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامران هزارخانی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : یک هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و محرومیت‌زدایی در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

او با اشاره به اینکه بعد از کرونا گروه‌های جهادی در کنار مردم و کادر درمانی استان حضوری فعال داشته‌اند، گفت : گروه‌های جهادی علاوه بر تولید و توزیع ماسک و گندزدایی معابر تا به امروز ۳۳۳ هزار بسته معیشتی، ۸۱ هزار پرس غذای گرم و یک میلیون و ۳۰۰ هزار قرص نان را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار دادند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از توزیع ۵۶۵ سری جهزینه توسط خیرین و سپاه پاسداران خبر داد و افزود: این گروه‌های جهادی به همراه بسیج حقوقدانان ۴۳۱ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد و همچنین در یک سال گذشته ۸۳ واحد مسکونی را برای نیازمندان مرمت و بازسازی کردند.

 هزارخانی با اشاره به اینکه حوزه فعالیت برخی از گروه‌های جهادی نمونه استان، ملی است افزود: یکی از گروه‌های جهادی ما در سیستان و بلوچستان در ساخت منزل مشغول خدمت‌رسانی است و یکی دیگر از آن‌ها در سی‌سخت باید ۲۰۰ واحد مسکونی را ساخته و تحویل دهد که بسیج سازندگی استان کرمانشاه هم برای تحقق این مهم تاکنون بیش از ۳۵۰ میلیون تومان هزینه کرده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.