برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در کردستان

آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان، معماران تجربی و صلاحیت ماده ۲۷ فردا همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، خالد اصلانی رئیس اداره نظام مهندسی، مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت:  آزمون ورود به حرفه مهندسی کاردان‌های فنی ساختمان، معماران تجربی و صلاحیت ماده ۲۷ در روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه با حضور ۶هزار  و ۴۷۲ داوطلب از سراسر کردستان برگزار می شود.

 اصلانی گفت: آزمون ورود به حرفه در استان کردستان در روز‌های چهار شنبه، پنج شنبه در نوبت صبح و در روز جمعه در نوبت صبح و بعد از ظهر همزمان با سراسر کشور در ۳حوزه امتحانی و در شهر‌های سنندج، سقز وقروه برگزار می‌شود.

او  افزود: این آزمون به منظور صدور پروانه اشتغال برگزار می‌شود و افرادی که بتوانند نمره قبولی در آزمون را کسب کنند از سوی راه و شهرسازی پروانه اشتغال به کار دریافت می‌کنند.

رئیس اداره نظام مهندسی، مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان  گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌ها در رشته‌های معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری و همچنین تعیین صلاحیت معماران تجربی و کارشناسی ماده ۲۷ جهت اخذ پروانه اشتغال به کار به طور همزمان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در کل کشور برگزار می‌شود.

اصلانی افزود: تعداد کل داوطلبین ۶۴۷۲ نفر است که ۴۸۱۷ نفر در سنندج ودر محل دانشگاه کردستان، ۱۰۷۸ نفر در سقز ودرمحل دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز و ۵۷۷ نفر نیز درشهرقروه و در محل‌های هنرستان تلاش و شهید باهنر و سالن  امتحانات آموزش و پرو رش حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نظام مهندسی ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.