گوگل محصولات تصویربرداری خود را معرفی کرد

گوگل دوربین و وب کم جدید خود را در ۲۴ آگوست وارد بازار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از engadget، گوگل از سه محصول جدید و تازه برای مجموعه Nest Cam رونمایی می‌کند. در میان تازه واردان می‌توان به Nest Cam و Doorbell مجهز به باتری گوگل اشاره کرد. شما می‌توانید آن‌ها را تقریباً در هر نقطه از خانه خود نصب کرده و در صورت تمایل آن‌ها را به منبع تغذیه سیمی متصل کنید.

محصولات جدید گوگل

ویژگی های Nest Cam و Doorbell 

عمر باتری بستگی به تعداد رویداد‌های ثبت شده توسط دستگاه‌ها و عواملی مانند دما و تنظیمات دارد. گوگل می‌گوید باتری Doorbell تا شش ماه با یک بار شارژ کار می‌کند، در حالی که Nest Cam می‌تواند تا هفت ماه کار کند. می‌توانید آن را از طریق USB-C و دوربین با استفاده از آداپتور USB-A موجود شارژ کنید.

Doorbell ویدئو را با وضوح ۹۸۹ در ۱۲۸۰ پیکسل با حداکثر ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌کند. دارای زوم دیجیتال ۶ برابر، میدان دید مورب ۱۴۵ درجه است و به لطف قابلیت دید در شب، می‌تواند تا ۱۰ فوت در تاریکی را ببیند. همچنین دارای میدان دید ۳: ۴ است تا بتوانید به طور کامل به کسانی که در خانه شما ظاهر می‌شوند نگاه کنید.

Nest Cam و Doorbell

در مورد Nest Cam، می‌توان فیلم را با رزولوشن ۱۰۸۰p و حداکثر ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کرد. این دستگاه دارای میدان دید مورب ۱۳۰ درجه، زوم دیجیتالی ۶ برابر و دید در شب است که می‌تواند اجسام را تا فاصله ۲۰ فوتی مشاهده کند. همچنین دارای استاندارد IP۵۴ برای مقاومت در برابر آب و هوا نیز می‌باشد. علاوه بر نصب آن در خارج، می‌توانید دوربین را در داخل خانه تنظیم کنید. هر دو محصول، با مواد بازیافتی طراحی شده اند. یک ویژگی مشترک هر چهار دستگاه این است که فقط برای آگاه کردن شما از رویداد‌های مهم طراحی شده اند. همه آن‌ها دارای قابلیت‌های یادگیری ماشینی روی دستگاه هستند تا در مورد افراد، حیوانات و وسایل نقلیه هشدار دهند.

Doorbell می‌تواند بسته‌هایی را که در فاصله هشت اینچی درب شما قرار دارند تشخیص دهد. گوگل می‌گوید برای استفاده از این ویژگی‌ها نیازی به اشتراک ندارد و مدل یادگیری ماشین را با ۴۰ میلیون تصویر آموزش داده است تا بتواند انواع محیط‌ها و شرایط نوری را در نظر بگیرد.

گوگل

این دستگاه‌ها همچنین دارای ویژگی تشخیص چهره آشنا برای مشترکین Nest Aware هستند. در همین حال، قابلیت‌های پردازش روی دستگاه به درب و دوربین‌ها اجازه می‌دهد تا در صورت قطع برق یا Wi-Fi حداکثر یک ساعت رویداد‌های ویدیویی را به صورت محلی ذخیره کنند.گوگل همچنین می‌گوید داده‌های دوربین Nest رمزگذاری شده است.

زمان و قیمت عرضه محصولات جدید گوگل

Nest Cam و Doorbell (که هرکدام ۱۸۰ دلار هزینه دارند) برای پیش خرید در ۱۸ کشور از جمله ایالات متحده، کانادا، انگلستان، استرالیا و نیوزلند در دسترس هستند. آن‌ها در ۲۴ آگوست در ژاپن و اواخر امسال در مکزیک در دسترس خواهند بود. Nest Cam با نورافکن (۲۸۰ دلار) و نسل دوم سیمی Nest Cam (۱۰۰ دلار) به زودی عرضه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.