استاندارکرمان در گذشت پدر شهید برهانی را تسلیت گفت

استاندار کرمان به مناسبت در گذشت پدر بزرگوار شهید محسن برهانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندارکرمان به مناسبت در گذشت پدر شهید محسن برهانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت مرحوم مغفور حاج احمد برهانی پدر شهید سرافراز محسن برهانی  از فرهنگیان فرهیخته استان کرمان موجب تالم و تأثر فراوان گردید.

بی تردید پدران و مادران شهدا سرمایه‌های عظیم و اسوه‌های صلابت و صبر هستند که جایگاه ویژه‌ای در مقام قرب الهی و در دل مردم قدرشناس استان کرمان دارند.

حاج احمد برهانی به عنوان فردی فرهیخته و مدیری توانمند در آموزش و پرورش و مراکز تربیت معلم کرمان نمونه‌ای از مردان سرفراز دیار کریمان بود که لحظات عمر با برکتش را در راه اعتلای ایران اسلامی، ترویج فرهنگ شهادت و تعلیم و تربیت افرادی صالح برای این مرز و بوم سپری کرد و حال روح بلند پدرانه اش در جوار فرزندان شهیدش به آرامش رسید.

اینجانب مصیبت وارده را خانواده محترم شهیدان برهانی و سیف الدینی به ویژه همسر مرحوم برهانی و خواهر شهیدان سیف الدینی، «مادری که اسوه صبوری و ایثارگری است و فرزند شهیدش را عارف می داند که با مطالعه عمیق و تحقیق به عرفان رسیده بود»، مردم متدین استان کرمان خاصه مردم شهید پرور رفسنجان تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای آن فقید صالح، رحمت واسعه الهی، علو درجات و همنشینی با فرزند شهیدش و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

علی زینی وند
استاندار کرمان

 شهید محسن برهانی در ۸ شهریورماه ۱۳۴۸ در رفسنجان چشم به جهان گشود. شهید برهانی اولین بار در تابستان سال ۱۳۶۴ هنگامی‌که در کلاس سوم دبیرستان بود، عازم جبهه شد و در نهایت در عملیات کربلای ۴ در تاریخ چهارم دی ماه ۱۳۶۵ در سن ۱۷ سالکی در ام الرصاص عراق براثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از ده سال مفقودیت، در سوم آبان ماه ۷۵ پیکر مطهرش تفحص و پس از تشییع، در زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.