پیام مدیر کل ارشاد کرمان به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پیامی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به مردم حقیقت جوی دیار کریمان، به ویژه خبرنگاران تبریک گفت.

 

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا علیزاده احمدآبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار سال ۱۴۰۰، پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

 ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار که به حرمت شهادت مظلومانه خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی، شهید محمود صارمی به این نام مزین شده است؛ یادآور فرصت مغتنمی است برای تجلیل، تکریم و تداعی زحمات و تلاش‌های انسان‌های فرهیخته‌ای که در هیئت نام خبرنگار، رسالت توسعه آگاهی و دانایی و نشر اخبار شفاف و مطالبه گرانه را بر محور حق و حقیقت و عدالت به عهده گرفته اند و در این راه تا پای ایثار وقت و آسایش و تمام زندگی خود حتی تا نثار جان شیرین پیش رفته اند.

اینان آدمیان ساده و خوشبختی هستند که بر احساس و عاطفه و مهربانیشان، جستجوی حق و حقیقت، گسترش عدل و عدالت و انعکاس فریاد مظلومیت و یاری طلبی مردم را در هر زمان و مکان و حادثه، گره‌ای ابدی زده اند و با پاسداشت حرمت قلم و مدیریت فکر و عملکردشان آوای امید و نشاط و شور زندگی را در جامعه می‌پراکنند؛ چرا که حضورشان در تمام وقایع و حوادث برای ثبت و ضبط و انعکاس بر اساس موازین درست و شرافتمندانه محسوس و مسجل بوده و این صاحبان نجیب اندیشه و قلب و قلم در پرتو حرفه مقدسشان رابطی محکم بین مردم و مسئولین بوده و هستند.

عجیب نیست در خطرناک‌ترین مواضع از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، اعم از دوران هشت سال دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت گرفته تا حادثه‌های سیل و زلزله و سرما و گرما و... حضور پر رنگ و موثرشان چشمگیر و غیر قابل اغماض بوده و در این برهه و گسترش و هجوم مرگبار ویروس کرونا نیز نقش و تاثیرشان در انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات و کسب و بازگویی دانش به روز رسانی شده در این روند و نبرد با این هجمه حیرت انگیز مرگ افزا، انکار ناپذیر است.

 اینجانب به سهم خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خوب و خجسته خبرنگار را به تمام مردم حقیقت جوی استان، به خصوص خبرنگاران عزیز، این صاحبان وارسته اندیشه و قلم، وقایع نگاران حق محور و عدالت جوی، مدافعان اصیل عرصه اطلاع رسانی و رسولان رسالت خطیر حرفه مقدس خبرنگاری تبریک گفته و از درگاه پروردگار مهربان توفیق توفیق روز افزونشان را در حفظ حرمت خبرنگار و تعالی حرفه شریف و حساسر خبرنگاری از درگاه پروردگار مهربان آرزو و مسئلت دارم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار