سفر به مشهد ممنوع می شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مورد مسافرت به مشهد با توجه به وضعیت نامناسب این شهرستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عبدالرضا مجیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: به منظور اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی ویژه در شرایط خاص کنونی، ناشی از شیوع ویروس کرونای دلتا در کشور و شهر‌های استان خراسان رضوی خصوصا مشهد، از ورود خودرو‌های غیربومی به استان جلوگیری می‌شود.

او افزود: فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خود را مقید و ملزم به اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا می‌داند و ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ابلاغی را در مبادی ورود به استان و شهر مشهد با جدیت اجرا می‌کند.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی  ادامه داد: همراهی و همکاری شهروندان قانونمند با پلیس، ضامن سلامت آنان است و تلاشگران عرصه نظم و امنیت، قدردان این همدلی و مشارکت هستند.


انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
همش این حرفا فقط یک شعار توخالی هست، اگر میخواستن قرنطینه بشه یا از ورود زائران به صورت خودرویی، قطار و هواپیما جلوگیری کنند زودتر از اینکه این اتفاقات ناگوار بیفته و مبتلایان و فوتی ها افزایش پیدا کند این کار را میکردند، جلوی ورود زائران رو اصلا نمیتونن بگیرن! تا چند روز دیگر فوتی ها به بالای هزار نفر میرسد مطمئن باشید.